en ikke moet even opletten als ik post dat ik dat wel op de laatste pagina doe... nu zullen jullie wel denken.....
Haha, Elmo, wij hebben bijna zo'n zelfde foto in de maxi cosi, helemaal ingepakt: Maar eh, goed gedaan hoor, wat een lekker ding ! Natascha wat een plaatje!
Ja, ze zijn zo leuk als ze mee op stap gaan. Kind heeft ook belachelijk veel jasjes...heeft ie volgens zijn vader van zijn moeder
Heb ook een maxi cosi foto. Hier is hij net 5 dagen uit en gaan we naar huis En het was 0 graden die dag
Hahahaha, agut, arme kleine mensjes! Vind het eigenlijk soms best wel zielig... als ik Damiën dan zo in elkaar gefrummeld in die maxi cosi zie zitten (of beter gezegd, hangen ). Levert wel leuke plaatjes op, haha! Chris
mijn nichtje heeft er 3 dagen tussen zitten, oudste was 5-5 uitgerekend en kwam 2-5, tweede was 2-5 uitgerekend en kwam 5-5. ook grappig, mijn nichtje was 17e uitgerekend en beviel een dag later van een meisje, mijn man zijn nichtje was de 19e uitgerekend en beviel een dag later van een meisje. en ik had 2 identieke geboortekaartjes op de kast staan.....
http://www.arjen.dreumessite.nl/final/files/nl/24443/fotos/klein/24443-2001253.jpg{img} hier mijn dreumes! word in maart 2. hoop dat t plaatje wert heb dit ook nog niet eerder gedaan