Hier ook maar 1 slaapkamer, maar heb er een kamerscherm tussen gezet, zodat beebje straks toch soort van eigen plekje heeft
Gisteren hebben we het gordijn opgehangen, dus kan ik ook eindelijk onze foto's showen. De eerste twee...
Zowie, wat een heerlijk kamertje is dat! Ons kamertje is heel anders, maar dit had het ook zo kunnen worden qua kleuren etc.. Wel nog een 'tip': je matrasje alvast uit het plastic halen zodat het kan luchten. Weten jullie wat het wordt? Meestal zie je hier wel echt jongens- of meidenkamertjes, maar dit kan voor allebei. Wij zijn de laatste dingen aan het doen qua aankleding en dan kom ik ook even showen!
Prachtige kamer! wij gaan voor dezelfde kleuren, heerlijk rustig. Mag ik vragen waar je het schilderij/fotolijsthe vandaan hebt met Baby's first year?
Dank jullie wel allemaal! @Tash: Bedankt voor de tip. Had er niet op die manier overnagedacht. Ik ga van de week het plastic eraf halen. @DaphneB: Wij hebben hem toen bij de Intratuin gekocht. Maar als je op internet zoekt naar "fotolijst my first year" dan vind je ook wel webwinkels waar je hem kunt bestellen.
Wat een mooie kamertjes weer! Ik ben afgelopen vrijdag een groot deel van de laatste spulletjes wezen halen en ik hoop a.s. vrijdag eindelijk het kamertje af te kunnen maken en dan ook te kunnen showen!
Zowie, heel mooi kamertje! Pinkelotje, werd tijd? je hebt toch nog ruim een week tot je inleiding ? Vrolijk kamertje!