Merry ook nog niet klaar met alles? Lieverd86 de foto is wel klein om het goed te kunnen zien maar lijkt me een mooie kamer! Rood/wit/grijs idee? (dat komt hier ook hihi)
Hier is het kamertje dan ook eindelijk af. De kast en commode zijn door mijn oom gemaakt en dus helemaal op maat en naar onze wensen. Bekijk bijlage 286507 Bekijk bijlage 286508
Oeps, dubbel geplaatst Hier is het kamertje dan ook eindelijk af. De kast en commode zijn door mijn oom gemaakt, helemaal op maat en naar onze wens. Bekijk bijlage 286507 Bekijk bijlage 286508
Hier dan de commode en onze comfi stoel die we uit de woonkamer naar de babykamer hebben gehaald. Bekijk bijlage 286509 Bekijk bijlage 286510
En tot slot de lamp, uitgekozen door grote broer, net als de gordijnen en de kleuren op de muur. Bekijk bijlage 286511
Eindelijk na al die foto's te hebben bekeken, heb ik de mogelijkheid om ook eens mijn vernieuwde babykamertje te showen. Ik heb hier veel inspiratie opgedaan. Het is ons 2e kindje, bij de eerste had ik alleen oranje/Nijntje accecoires. Nu dus ook zilver/grijs en sterren/dieren erbij gedaan. Ben er best trots op(schilderijtjes, poef en sterretjes zelf gemaakt)
Van al deze foto's heb ik ook een bellypaint laten maken. Had ze opgestuurd van te voren en diegene heeft er een geweldige bellypaint van gemaakt. Deze staat ingelijst in een fotolijstje op het kamertje:
@ Giraf Ik ben zelf nooit zo van het naaien oid. Maar had een paar weken geleden ineens zin om een poefhoes te maken. Ik heb het gewoon met de hand gedaan (best wel veel werk) Stof aan elkaar naaien en dan versiersels erop maken (knopen en stoffen "dopjes" erop gemaakt) Was mn eerste grote project met stof aan elkaar maken. Best goed gelukt, al zeg ik t zelf....