Hee, wat super! Ik zag je kamertje en dacht toen: hee, dit lijkt in de stijl waar ik een bellypaint van heb gezien en zag daarna je volgende post! Wij zijn van de week.bij Jacqueline geweest en ook super tevreden met het resultaat!jullie kamertje is echt mooi!
Dankjulliewel allemaal! Ben er ook echt heel erg blij mee... @Danielle, Das ook toevallig! Ze kan het echt heel erg goed he? De vorige zwangerschap ook bij haar geweest.....was zo goed, dat ik nu weer wilde!
supergave kamertjes weer! hier nog de mobiel die ik zelf gemaakt heb. Best wel trots op eigenlijk! Was t allerlaatste wat nog gedaan moest worden
Hee dat hart heb ik pas gekocht! 20 euro bij de byenkorf!! Heb er 2 gehaald; roze en wit. Wil er de 1e jaar in doen van beide kids!! Mooie kameetjes hoor!!!@!
@jelle, echt een leuke kamer! Dat hart met die foto's is echt leuk! Mooie mobiel die je zelf hebt gemaakt! Wat kun je dan trots zijn he?
Thnx voor de tip, ben gelijk online gaan kijken Beetje jammer dat ze de zilveren uitvoering niet verkopen
Mooie kamertjes zie ik weer voorbij komen! Eindelijk kan ik ook een bijdrage leveren! De schommelstoel en het bankje zijn van mijn ouders geweest, die hebben we opgeknapt. Natuurlijk moeten we hier en daar nog wat aankleden. Ben nu druk met alles wassen Benieuwd wat jullie er van vinden....
Verkopen ze bijna in elke babywinkel, sowieso bij babypark, de dump en van asten. Is de lamp wolk maan van cools petito.
Thx, dat is een plafondlamp van Coolz met sterren. Die hebben ze bij Babydump, Prenatal en Bol.com onder andere