Hoi dames wij willen deze kamer voor ons wondertje. Wat vinden jullie ervan? Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.bopita.com/images/products/carmen_baby.jpg
Wow, wat een leuke en uitgebreide kamertjes hier allemaal, leuk om inspiratie bij op te doen. Maar ik zit me nou te bedenken: zijn wij nou te laat met dingen, of zijn hier veel mensen gewoon vroeg ? Ik ben morgen 18 weken zwanger maar eerlijk gezegd zijn wij nog helemaal niet bezig met het kamertje..Eerst maar eens die 20-weken-echo afwachten en dan rustig beginnen. Of komen we dan in de problemen?
@RoAn... Wij zijn ook nog niet met het kamertje bezig hoor. Sterker nog... de kamer die babykamer moet worden, moet eerst nog leeg worden gehaald! Het is maar net wat je zelf prettig vind. In onze vriendenkring is het ook heel verschillend. De een start direct, de ander met de 20 wk echo en mijn neefjes kamertje werd pas mee begonnen met 28 wk. Is ook keurig op tijd af gekomen hoor!
@roan hoeft helemaal geen probleem alleen sommige kamers en kinderwagens hebben 12 weken levertijd. Hier zijn we het weekend na de 20 weken echo begonnen maar toen hadden we al wel rondgeneusd naar wat we samen mooi vonden
@roan: ik ben nu 23 weken en onze babykamer moet nog verbouwd worden... We hebben we alle meubeltjes uitgezocht en besteld, maat we kunnen ws pas in februari beginnen aan de kamer.
Ik ben bijna 28 weken zwanger en zijn bijna klaar met schilderen. Schiet niet echt op dus haha. Kan zelf ook niks, dus manlief moet alles doen buiten werk en het huishouden etc om. Maar zo erg is t niet om wat later te beginnen dus.