Echt een super leuk kamertje. Neutraal, rustig en warm. Die commode ziet er idd heel handig uit zo lekker ruim en mooi opgeknapt, leuk!
Nou mijn dochter heeft maar liefs 3x op haar eigen kamertje geslapen en toen zijn we weer verhuist... We hebben voor nu even haar meubels en spulletjes op het kleine kamertje gezet maar het plan is om de grootste kamer voor haar in te gaan richten. Wanneer dat gaat gebeuren weet ik alleen nog niet aangezien ik het helemaal gehad heb met het klussen en het huis nu leefbaar is. Maar ik kom hier alvast stiekem spieken.
Na heel lang mee te kijken mag ik dan eindelijk de kamer van onze kleine uk showen... Het is nog niet helemaal af maar alvast een voorproefje..
@Riverr, mooi! Prachtig je commode, vind de kleuren van je kamer echt geweldig! @Ukkie, mooie meubeltjes, ben benieuwd als het straks helemaal klaar is! Ik neem aan dat de naam dan op de muur komt? ... heey ik zie dubbel Dat is grappig 2 Ukkies tegelijk!
Het is ook een dressoir, ik denk dat hij lager lijkt dan hij daadwerkelijk is, komt ook omdat hij best breed is dat vertekend, hij is 150 cm breed en er zitten relatief hoge poten onder. Hij is 95 cm hoog en dan kom t aankleedkussen er nog boven op dus ik denk dat de werkhoogte op een cm of 97/98 komt. Voor ons groot zat, ik ben 173 en vriend is 176 cm. Ik weet eigenlijk niet wat de hoogte is van een normale commode
Oke dank je! Ik vroeg mij dat af, heb eerder ook de vraag gehad of hij niet te laag is maar dat lijkt echt maar zo. Maar de hoogte is dus vrijwel gelijk aan een 'gewone' commode.
@Lief schaapje, mooi kamertje! Dat uilen mutsje is mijn moeder ook aan het haken, alleen in het turquoise met grijs!
Die koop je tegenwoordig echt overal. Heb ze vandaag nog gezien bij Praxis, Hema en Xenos. Ik heb ze zelf bij Xenos gekocht, maar dan niet de vierkante, maar langwerpige versie. Onze kamer is nog volop in ontwikkeling, foto's zullen helaas nog even op zich moeten laten wachten..