Mooi kamertje al hoor. Ook erg benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is. Wat een geweldig kamertje, stoer, lief en rustig tegelijk. Wat heb je voor tekst op de muur staan? Die vierkante muurdingen wil ik ook gaan gebruiken, die vind ik zo leuk! Wij gaan morgen het kamertje wat we via MP hebben gekocht ophalen. Zo leuk! Helaas moeten we het daarna nog even op zolder opslaan want de a.s. babykamer is nog niet leeg en opgeknapt, in februari lekker een weekje vrij, hopelijk komen we dan een heel eind en kunnen de meubeltjes er snel in. Als ik deze foto's zie begint het wel heel erg te kriebelen hoor!
Zijn weer een stukje dichter bij het eindresultaat. Vandaag de apenboom met uilentak op de muur bevestigd. In principe nu alleen het wandplankje (met accessoires) nog en een kleed en dan zijn we klaar.
Dank je Het is behang met waterduppels effect. In het licht zie je ze ook zitten...en je kan ze voelen...erg leuk effect
Wat een leuke apenboom! En dat behang... daar ben ik wel benieuwd naar, waar heb je dat vandaan en is dat er ook in andere kleuren? Wij zijn ook druk op zoek naar behang voor de babykamer, maar zijn er nog niet uit wat we precies willen. Wij hebben vandaag de meubeltjes opgehaald voor de babykamer die we via MP hebben aangeschaft. Als het kamertje leeg is kunnen wij dan ook eindelijk beginnen met klussen en kan ik hier hopelijk over een week of 3-4 vast een babykamer in wording foto plaatsen.
Ziet er prachtig uit . Ik hebdie boom ook besteld, zal begin van de week wel gelever worden. Hebben jullie de boom wit geschilderd? Of kwam Hij als o binnen? Ow, nog een vraagje: hoe hebben jullie de boom bevestigd op de muur?
Hier ook ons kamertje beeb is er inmiddels al. Hadden hem ook bij mijn zoontje alleen zonder de roze spullen
Gezellig! En leuke meubeltjes! Dat aankleedkussen, waar is die van? Lijkt wel een afneembare of zie ik dat verkeerd?
Het is van het merk isimini heet knuffelpoef stof kun je inderdaat afnemen of hoes in de wasmachine. Er zitten korrels in net als een zitzak.
Wat een leuke reactie's allemaal Ik zal er over een paar weken nog eens wat foto's opzetten als het helemaal af is... Chickie.. Ja daar komt inderdaad de naam nog... haha, had nu in paint er maar even in gezet naam hahaha River, Anzza, Mamv1.. Dank je wel Paloe.. Dank je wel, van babydump, nu 25% korting. http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=2778&groep_id=500&merk=1647 Ukkie89.. Haha, 2 ukkie's inderdaad, ben jijzelf ook een ukkie? Ik ben nl. 'maar' 1.59 meter haha Liesje1977.. Ik zal er nog een foto opzetten als het 'helemaal' af is en wat meer foto'tjes