Bedankt allemaal! ben er zelf ook blij mee!! Bij ons op de muur staat het versje/liedje slaap kindje slaap
HiHi nee nog niet.. Hij slaapt nu nog bij ons op de kamer en zijn kamertje 'voelt' nog niet af.. ( klinkt raar Maar op de 1 of andere manier voelt het als ik binnenkom nog steeds niet af en meer als jinte dr kamer die leeg is, terwijl hij toch echt veranderd is) Binnenkort zal ik ff foto's maken
Thnx...zijn er ook erg blij mee Het behang komt hier vandaan. Dacht dat ze het nog in lichtroze hadden...die van ons is rood. Heb even een foto toegevoegd van het behang van dichtbij. Met het licht erop ziet het er heel gaaf uit
Hier de kamer van mijn 2 oudste dochters. Ze zijn er supertrots op! Zal morgen die van broerlief posten.
Wat een mooie tekst! Van dichtbij ziet het er idd heel gaaf uit! Ga zeker eens op die site zoeken en anders eens kijken waar ze het nog meer verkopen, hier kan ik vast wel wat mee. Wat een leuk bed hebben de meiden, zelf gemaakt?
Dank je! En het grappige is, dat het bijna helemaal ingericht met spullen van 'goedkope' winkels (Ikea, Xenos, Leen Bakker)
De bedstee heeft mijn man gemaakt. Achter de muur zat eerst een soort kast met de trap naar zolder. Die trap heeft hij verplaatst en toen in die kast een bedstee gemaakt. Ideaal, want je verliest geen ruimte in de kamer. En ze zijn er helemaal gek mee, er willen alleen wel heel veel vriendinnetjes komen logeren.