WOW! Helemaal onze smaak! Wij gaan voor zacht grijze muren, en zacht roze accessoires. Nu ik een witte muur bij jou zie ga ik twijfelen of wij dat ook zullen doen. Klein kamertje, dus willen we ook niet te donker. Het bord achter de commode, zelf gemaakt? Waanzinnig!
Achter de commode hebben wij het voor 2/3 behangen. Daar boven een witte lat met allemaal kleine knopjes. De rest van de wand er boven hebben we wit gesausd. De andere kant van de kamer is donkergrijs behang.
Wauw super mooi!! Precies het idee wat wij ook zouden willen. En anders het blauw vervangen voor roze als het een meid is.
Ook al zo'n leuk kamertje! Ontzettend leuk om hier op deze manier ideetjes op te doen. Toch wel leuk om er een vleugje jongen of meisje in terug te laten komen. Nog 1.5 week geduld, dan weten we eindelijk of het roze of blauw gaat worden wat we kunnen gaan gebruiken in het kamertje.
Sannebc, wat een super mooie kamertjes! Ga het onthouden voor als er een 2de komt bij ons! Echt top zeg!
en nog 2 foto´s De beer hebben we van iemand gekregen.. vind hem verschrikkelijk, maar kan hem echt niet eraf halen dat is zielig haha
wacht maar...op een gegeven moment kan dat wel hahahaha. Heb hier 4 dozen met knuffels op zolder....en 3 dozen op haar kamer.....en hoe vaak ik ook vraag of doe, geen knuffels aub!! elke verjaardag of bezoek of wat dan ook krijgt ze er toch nog wel eentje...... Op een gegeven moment weten gevers dit niet meer en dan kan je ze wel weg doen hahahaha (als je kind het toe laat....)
Mooi kamertje Mich18 en die beer....haha, past er idd niet helemaal bij. Maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Dankjewel allemaal Ik wilde het inderdaad een rustig kamertje houden! hihi Binnenkort mag ik weer aan de slag omdat ons zoontje grote broer word, gaat hij over na de grote kamer! Kan niet wachten! Wil het toch wat stoerder maken hihi (met een peuterbedje) en heeeeel stiekem hoop ik, dat van deze babykamer... een ander kleurtje mag worden op de muur (a) en aangekleed hihi