Show je babykamer! -> Deel 2 !

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lydia1986, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63

Heeeeel erg mooi! Zijn dat schilderijtjes aan de muur?

2. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel mooi gedaan. Het is zeker een bedstee?? En waar komt die kledingkast vandaan? Is wel handig een hang en leg-gedeelte. Dat heb je bij de ikea niet echt meer. Of het zijn kasten waar bijna niks in past.

3. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje ook weer. Is zeker niet heel groot? Maar in die grote kast die jij als commode gebruikt kun je vast heel veel kwijt. Mag ik vragen waar die vandaan komt? Ben niet nieuwsgierig hoor.... ;)

4. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Bij deze mijn bijdrage:

Bijgevoegde bestanden:

5. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Deel 2

Bijgevoegde bestanden:

6. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    En de kast, die is allang ingedeeld inmiddels, maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt... :)

Bijgevoegde bestanden:

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Kamertje is 1.90 breed en 3.30 lang. Niet echt groot dus....
    In de commode kan je idd aardig wat kwijt. Het middengedeelte is hang, het linkse deurtje zijn 3 planken, voor beddengoed, shirtjes/truitjes en hydrofielluiers en in de lades rechts zitten de luiers, rompers en verzorginsprodukten. Past precies dus :)
    Als hij wat groter wordt wil ik een 1 deurskast tussen het wandrek en het raam zetten, dat moet precies passen.

De kamer komt trouwens bij KidsFactory vandaan. 't Is de babykamer Text. Hij is nu nog te koop, maar wordt ook heel veel op MP verkocht. (hier bijvoorbeeld: kidsfactory text - Vind op Marktplaats.nl)
    't Is een prima kwaliteit, want mijn zoontje is de 5e die er gebruik van maakt in 10 jaar tijd. En hij is nog als nieuw!

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Netje leuk hoor

9. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    wow wat een mooie voorbeelden allemaal!! Echt super!
    Wij zijn ook druk bezig met ons kamertje. Misschien nog wel een leuke tip; ik heb deze kledingringen gemaakt :)
    Zo kan ik de kleertje in mijn kastje mooi ordenen. En ik vind ze erg gezellig :)
    Ik kon de ringen alleen bij een groothandel kopen en heb er dus nog over. Mochten er nog meer mensen interesse hebben, stuur dan even een priveberichtje ;)

Ik ga weer inspiratie opdoen bij jullie voorbeelden :)

10. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gave lamp! Wij krijgen een meisje en dan past het minder maar ik vind hem wel super!

11. Mooie kamertjes allemaal!:)

12. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. En voor 5 kinderen gebruikt. Gezellige boel bij jullie thuis. :D Ik hoop ook dit jaar nog een commode/kinderkamer bij te mogen kopen.

13. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk kamertje ook Netje. Mooie schommelstoel en ook mooie meubeltjes. Vind de accessoires ook erg leuk. En die gordijnen zijn ook superleuk. Mag ik vragen waar jij je spulletjes vandaan hebt??

14. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Dankjewel! De schommelstoel en de meubeltjes hebben we van marktplaats, de waren in grenenkleur en we hebben ze dus wit gemaakt en andere greepjes erop gezet. De gordijnen bij Kwantum, de klamboe en grote zitkussens bij Leen Bakker, het plankje met hartjes bij de Action. Verder zijn de sprei en de gestreepte kussentjes in de schommelstoel van het merk Gant, mijn man had die op het Internet besteld, als kerstcadeautje voor mij. :D

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Het zijn zo' stevige bewerkte houte letters hih

16. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Leuk! Wil dat ook. Waar heb jij dat laten maken als ik vragen mag?

17. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Volgens mij hebben we dezelfde gordijnen besteld, ik heb ze alleen bij De Greef vandaan... Ik hoop ze deze week binnen te krijgen! Leuk, kan ik onze kamer eindelijk ook af maken...

18. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Lekker knal hè? Ik hou daar normaal niet zo van, maar in een rustig kamertje zijn ze juist leuk! Heb er wel een verduisteringsstof achter laten maken, anders waren ze wel heel lichtdoorlatend.

19. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Wij hebben op de kamer al een verduisterend rolgordijn hangen, dus om te verduisteren ga ik dat gebruiken... Wij hebben wel een knalroze streep op de muur aan de zijkant zitten, dus kamertje is echt iets minder rustig dan die van jou... Ik ben benieuwd. Ik hoop zo dat ze vrijdag binnen zijn, dan ik kan kijken hoe het uitziet! Mijn vader komt hopelijk vrijdag ook wat laatste dingen ophangen, dan wordt het allemaal wat definitiever... Er moet nog een decoratieboom binnenkomen, maar dat duurt nog even en de kast en commode moeten nog omgeruild worden, dan kan ik het ook definitief gaan maken (en poetsen en inruimen...) Duurt nog tot half februari... ik kan niet wachten!

20. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Oooh, ik snap je helemaal! Wij waren ook vrij laat met alles af krijgen, omdat we ons hadden verkeken op de tijd die ging zitten in het opknappen van de meubeltjes. Heb echt weeeekenlang op hete kolen gezeten, en het was zo'n opluchting dat ik eindelijk alles kon gaan inrichten zoals ik het in m'n hoofd had! Pas in week 35/36 was echt alles af..! :) Veel plezier in ieder geval!

Deel Deze Pagina