Ik mag ook eindelijk Het is precies geworden zoals ik wou & nog best ruim voor een rooming-in 'hoekje'
Wat leuk Bloemmm, ben niet zo slim hoor, maar rooming inn houd toch in dat die kleine bij jullie op de kamer komt? Vind het er best heel ruim en prettig uit zien!
Ja we hebben maar 2 slaapkamers. Dus de baby moest wel bij ons. Gelukkig heb ik een inloopkast en een hele grote slaapkamer. Dus het is goed opgelost zo
Mooi "kamertje" Bloemmm! Alleen die Stokke... das niet zo mijn smaak, maar gelukkig 'smaken verschillen'.
Bloemmm: Vraagje ik zie dat je ook aan veel nog kaartjes hebt zitten. Ga je het nog uitwassen, of laat je het zo? Voor mijn gevoel vind ik het sonde om alles al te gaan wassen terwijl het miss wel beter is voor de baby? Ziet er netjes uit je kamer, en erg overzichtelijk voor rooming in!
Ja ik ga alles wassen! Vind het alleen nog een beetje te vroeg. Wil er binnen 2 weken aan beginnen.. Je weet nooit wie er aan heeft gezeten in de winkel etc. En daarnaast is het ook wel zo fris!