Wij hadden kamertje over waarin alle muren glad en wit zijn. Hier maken we de babykamer. Omdat we verhuisplannen hebben zouden we er verder niks aan doen. Maar nu hadden we nog een cadeaubon van Karwei en het behang was in de aanbieding dus toch maar een muurtje behangen. Roze waren we zat na 2 meiden en ook splinternieuwe witte meubels heb ik niet zoveel meer mee. Vind het evengoed leuk geworden. Nu nog op zoek naar oude vintage spulletjes en iets leuk voor aan de wand. Gordijntjes moeten we nog ophangen.
Het is onze kinderwagen... Lijkt idd een beetje op de wagen van Suus. Heb ik bij de jongste gebruik omdat er een zitje op kan. Daar zette ik dan de oudste in. Dat was ideaal. Nu zijn de meiden daat echt te groot voor maar ik gebruik hem gewoon weer omdat ik hem zo mooi vind
Hier dan eeeiinnnddeellliiijkkkk jinte haar nieuwe kamertje .. ( die van Levi volgt) Bekijk bijlage 307764 Bekijk bijlage 307766
En nog 2 ( klamboe zit beetje raar maar anders trekt ze m dr bed in .. Ohja en dr bed word nog geschilderd in dezelfde kleur als de kast en de radio nog op een plank gemaakt ) Bekijk bijlage 307768 Bekijk bijlage 307769
wat een vrolijkheid lydia! erg leuk, mooi en vooral gezellig. ik krijg er zelf zin in om daar te spelen