Hmm, dat is nou net de winkel waar ik NOOIT meer wat mee te maken wil hebben... Die idioten hadden mijn babykamertje die ik al ruim een maand betaald had doorverkocht waardoor ze m aan mij niet meer konden leveren :x Iemand verder nog tips?
@Jomy, ik heb houtenhangers zien liggen bij de zeeman. Wit-rose, wit-blauw en wit-grijs. 1,79 per 3 stuks. Maar ik heb nog nooit houten babyhangers gezien waar je ook een broekje bij kunt hangen. Waarom neem je geen kunststof voor in de kast? Neemt veel minder ruimte in, kun je meer kleertjes er in kwijt en je broekjes ophangen. Ik heb houten hangers voor buiten de kast, om iets aan het kapstokje te hangen enzo.
Thnx, ga ik snel eens kijken maar kunststof zou idd ook kunnen voor dingen waar een broekje onder hoort... Alleen heb ik zoooo op de houten hangertjes gelet, dus geen idee waar je leuke kunststof kunt kopen?
Ik heb gewoon plastic hangertjes van de babydump. Hout vind ik ook veel mooier, maar dan zou ik mijn kleertjes niet kwijt kunnen (vrij kleine kast) dus hier idd ook plastic voor erin en aan t kapstokje een houten hangertje.
Ik heb een hele doos vol overgenomen van iemand op Marktplaats. Vond het te duur om ze nieuw te kopen, wilde ook graag houten.
Thnx voor jullie tips. vanmiddag idd bij Zeeman geweest, super goedkoop daar. Hadden alleen niet de goeie kleur dus van de week nog maar bij een ander filiaal kijken
Prenatal heeft houten hangertjes waar je ook een broekje aan kunt hangen. Met van die klemmetjes aan de onderkant. Ik heb ze daar altijd gekocht. leuk voor de rokjes, haha. Zijn wel alleen maar in houtkleur, geen witte...
Help! Dit is onze babykamer tot nu toe. Ik ben over 4 weken uitgerekend en baal er van dat het nog niet af is. Ik houd zelf heel erg van strak en simpel. Wat ik heel mooi vind is de stijl met sterren. Mijn bedoeling was dan ook wit met grijs en zilver maar dan wordt het wel heel erg een jongenskamer ofniet? Terwijl wij een meisje krijgen . Mijn moeder en partner vinden dat er dus ook roze accessoires in moeten. Nu hebben we gisteren roze mandjes en een roze aankleedkussenhoes gekocht maar ik vind het niet mooi. Ook hangt er nu een witte klamboe boven het ledikantje maar dat is het ook niet... Bah baal hier zo van! Iemand leuke/goede tips??
Ik heb veel witte hangertjes stuk of 40. Bij elkaar gekocht en gezocht goedkoopste: prenatal aanbieding, babydump, marktplaats
Leuke plastic hangertjes bij de Wibra! Hebben ze in wit, blauw en roze. Saren, had je een foto geplaatst? Ik kan die nl niet zien, maar zoals je het omschrijft wordt het dan wel een stoere kamer, die je inderdaad kan opleuken met roze meisjes dingen. Zorg wel dat je niet te veel verschillende kleuren roze gebruikt, misschien kan je eens kijken om een roze band aan de gordijntjes te maken bijvoorbeeld? En roze beddengoed, knuffeltjes? Het komt vast goed!
Kun je niet van die gevlochten sterren met een rose lintje doen?? zijn toch sterren maar met een rose accentje..... of een rose dekentje met grijs lakentje, of net andersom je kan ook aankleedkussenhoesen laten maken, heb ik ook met de naam erop, en dan grijs/rose/sterren gecombineerd
Saren, lekker doen wat je zelf wilt! Mocht je het toch tè jongensachtig vinden, kun je het altijd nog een beetje opleuken met accessoires toch? Ik had van de week ook de blauwe serie van baby's only gekocht en iedereen vond het geweldig maar ik vond het afgrijselijk.. Dus tis weer terug gegaan want het is mijn babykamer en niet die van iemand anders haha..
We hebben trouwens dit overtrekje. Dus daar zoek ik een lamp, klamboe, mandjes, aankleedkussenhoes en andere leuke dingen bij. Stoer maar toch meisjesachtig en niet teveel verschillende dingen/kleuren want dan vind ik het gauw zo'n bij elkaar geraapt zooitje worden. Ja ik weet het ik ben niet makkelijk was ik voor de zwangerschap al niet en nu door de hormonen weet ik helemaal niet meer wat ik wil om gek van te worden.
Zara75 wat een leuk kamertje! Kan toch ook prima voor een meisje, vindt het ondanks het blauw niet persé een jongenskamer. En die Dikkie Dik knuffel... cute! Chickie Ook al zo'n leuk kamertje! Die sterrenlamp komt hier ook op het kamertje te hangen, boven de schommelstoel, toevallig ook rechts naast de commode. En van die plafondlamp hebben wij de witte versie, de plafonniere. Jomy Ik heb bij de Zeeman houten kleding hangers gehaald, per 3 verpakt voor nog geen 2 euro. Ik heb het setje met 1 witte, 1 grijze en 1 wit met grijze sterretjes, deze hebben ze ook in deze combi maar dan met lichtblauw of lichtroze: ZEEMAN Webshop - Webshop - Accessoires - Geen - Kledinghanger Ze hebben bij de Ikea trouwens wel zoiets als wat jij bedoeld:BAGIS Kinderkleerhanger - IKEA Saren Ik zou zeker nog wat roze dingen toevoegen ja, het kamertje is zo wel heel neutraal en mss zelfs wel een btje 'saai'. Waarom heb je niet gekozen voor een gekleurde klamboe, dat kan al een hoop schelen. En een gekleurd (roze in jou geval) dekentje over de lakentjes op het bed zal ook wel een hoop schelen. Hier schiet het kamertje ook al lekker op, hoop hem snel te kunnen showen, hij is bijna af!
Super bedankt. Was vanmiddag al ff wezen kijken, echt een koopie Alleen hadden ze niet de goede kleur, dus morgen ff in een ander filiaal kijken!! Bij de Wibra ga ik ook eens ff kijken ja, daar hebben ze trouwens ook hele leuke slabbers, rompers, monddoekjes etc voor een prikkie!!
En hydrofiel luiers voor weinig!! Verder vind ik dit nu vooral een leuk topic om te lezen ons kamertje is nog niet af (we moeten nog beginnen)