Ja die moest er ook op! Deur had de hele tijd dicht gezeten dus gelijk nieuwsgierig als hij even open staat. Ben nu 40 weken en 3 dagen dus kan nu echt niet lang meer duren!
Ik kleed mijn dochter altijd zittend aan, soms moet ze even staan maar dat gaat prima hoor want ze is dan zo bezig met mij dat ze niet de kans heeft om iets te pakken. Het is ook maar heel kort dat ze staat. Ze is vaak meer bezig dat ze weer van de commode af mag (staan is op het laatst bij bijv. broek aantrekken en dat weet ze )
het begin van de babykamer is er, maar ik heb gelukkig nog zee-en van tijd ben nu 14 weken zwanger , we hebben besloten om er een dikkie dik kamertje van te maken
Wat een leuk kamertje en wat een geweldig onderwerp! Ik had ook heel graag een Dikkie Dik kamertje met een oranje muur gewild, maar dat wilde vl niet helaas... Niet dat het kamertje er nu minder leuk om is geworden hoor, hij is nu helemaal naar wens voor ons allebei, en daar is ook wel wat voor te zeggen Je bent er lekker vroeg bij trouwens! Ik ben vandaag 26 weken en heb nog niet eens een matrasje in het ledikantje liggen...
als je maar iets gevonden hebt wat je samen ook leuk vind, das het belangrijkste, mijn partner vond het direct een topidee! enne.. dat matrasje had ik nog hoor, net als het bedje en de commode, ik had dat nog bewaard van de vorige 2 kids
Mijn vriend had helemaal niks te zeggen! Hij vertrouwd op mijn smaak en ik mocht gewoon los gaan. Ik hou overigens niet zo van die themakamertjes met tekenfilmfiguren.
Leuke kamertjes ook weer! Ik vind dat oranje (en dikkie dik) ook wel erg leuk! Verder hou ik helemaal niet van disney/winnie the pooh achtige thema's. Mijn man vind dat wel weer leuk. Maar misschien vind hij Dikkie dik wel wat. Is natuurlijk ook lekker neutraal, kan voor beide geslachten heel goed en het is heel vrolijk. Nou ik ga nog eens verder nadenken over wat het word, vind het toch echt lastig, je kan ook zoveel kanten op!
@ mamavandrie: Oh super leuk dat Dikkie dik thema! Ik heb alleen een Dikkie dik knuffel in het bedje maar wie weet voor de volgende!
Hier ook.. wat ben ik blij met mijn man.. Ik zeg ook hoe ik het wil en ik koop de spulletjes en hij zet het in elkaar of maakt het zelf
thanx voor de leuke reacties we zijn er zelf ook erg blij mee, als het echt helemaal af is zal ik nog een betere foto plaatsen