Vol trots show ik jullie de wieg! in deze wieg heeft mijn man zelfs nog geslapen als klein ukje (toen zag het er alleen een heel stuk anders uit) Schoonpapa heeft met een klein kwastje al het riet helemaal precies geschildert en schoonmama heeft heeeel wat uren in de bekleding zitten In het sterretjes mobiel zit ook een muziekdoosje Het is super mooi geworden al zeg ik het zelf Binnenkort laat ik jullie de babykamer en het ledikantje zien (is nog niet helemaal af)
Thanks ladies . @Guppekop, doe het graag hoor . @Liesjuh, ik moet zeggen op de foto's ziet het idd wat drukker uit, maar in het echt valt het best wel mee. Maar op foto's ziet alles altijd er wat anders dan in werkelijkheid .
Wat zitten er toch een mooie kamertjes tussen. Hoop dat ons kamertje maar half zo mooi wordt, dan ben ik al heel erg blij.
leuk wiegje en ook leuk dat je man er nog in heeft gelegen. Hou wel van familiewiegen, hebben wij ook. Mijn opa heeft er nog in gelegen, wieg is meer dan 100jaar oud! En het leuke is dat manlief er ook in heeft gelegen omdat zijn ouders onze wieg hadden geleend
Oee een kamer voor meisjes ben ik niet zo bezig geweest, dus vind dat wel moeilijk. Ik ben zelf niet zo gek op roze, dus zou niet voor een roze kamer gaan.waar houd je dochter van? Zou ik daar iets mee doen. Ik heb nichtje van 6 en die is helemaal gek op prinsesjes. Zij heeft echt een heel leuk kamer met een supermooie hemelbed zoals in een sprookje (zou ik zelf ook wel willen hebben ) en bijpassende kastjes. Haar ouders willen ook een muurschildering laten maken van sneeuwwitje ofzo.
Ze houdt van alles en niks, ze is pas 1,5jaar maar ze komt met slaapzak en al dr ledikant uitgeklommen tijd voor verandering dus. Bed en kast kan ik niks mee, dat zit vast aan de muren. Muren zijn wit, kastdeuren ook wit met bruine ombouw, beige vloerbedekking. Volgens mij staat er foto van in mn album. Zitten hier pas sinds oktober en hebben niks veranderd nog. Had zelf het idee om de kamer te gaan "romantiseren" met nepbloemen etc. edit, staat niet in mn album, zal wel ff foto maken van nu met het grote bed
Hier onze babykamer, de basis is af! We willen nog van vilt wat accessoires maken in bosthema (mobile, dromenvangers, kussentjes) en misschien nog wat lijstjes aan de lege muur, en een vloerkleed op de grond mist nog
Wat een mooie kamertjes weer!! Bij ons is het verven bijna klaar, morgen nog 1 muur en dan kan ik ook foto's komen plaatsen.. Ik heb hier zoveel inspiratie opgedaan van alle mooie kamertjes! Bedankt dames!!