Show je babykamer! -> Deel 2 !

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lydia1986, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal, wat een super leuke kamers! Wij zijn nog druk bezig met de voorbereidingen.
    Nu hebben we hele leuke behangetjes gezien, maar ik weet nou niet zo goed welke ik het mooist vind!
    We weten niet wat het gaat worden, en kleden verder aan met de kleur turquoise, dat zit dus in beide behangetjes.
    Nu is alleen de ene ook met fel roze, en ben bang dat als het een jongetje word niet zo leuk is.
    Op het voorbeeld staat het met 1 turquoise strook er tussen wij willen dan waarschijnlijk 2 turquoise stroken er tussen doen, ben erg benieuwd naar jullie meningen!!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Inge, leuk gedaan zeg dat grijze! mag ik vragen welke kleur je hebt gebruikt achter de commode? Ben ook op zoek naar een grijze maar toch warme kleur.

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    wat een leuke kamertjes alweer meiden.

4. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    @ August baby: als je dan op safe wilt spelen, zou ik de onderste doen met de turquoise strook. Dan zit je altijd goed :) Krijg je toch een meisje, kan je er altijd nog voor kiezen roze accenten aan te brengen als je dat wilt. Gelukkig is turquoise een kleur die voor beide kan :)

5. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Dankjulliewel!
    Het kamertje lijkt zo ook vrij donker, komt omdat de foto's 's avonds zijn gemaakt. De meubels heeft mijn vader gemaakt :)

6. Mooi kamertje! Rustig, romantische accenten maar toch ook robuust zeg maar :D erg mooi zo

7. Bovenste voor meisje onderste voor jongen.. Als je het niet wilt weten en op safe wilt gaan zou ik de onderste nemen, vind de bovenste erg meisjesachtig.

8. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Wat een mooie kamers weer!!

MissGuilt ff een vraagje.. Waar heb je die lamp vandaan ? Super gaaaaf is die!!!

9. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Hi August Baby, ik vind je bovenste behangetje zoooo leuk, met die vogels. Het lijkt op pip maar rustiger, of niet? Waar heb je die gezien? Ik vind dat het ook wel kan voor een jongen, want het is niet felroze.

Verder erg leuke kamers!

10. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    De bovenste komt bij de formido weg! Vind hem zelf ook zo leuk, maar de twijfel blijft, nog even goed nadenken dus ;)

11. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    De lamp hebben we bij Gamma vandaan, is gewoon een kroonluchter..maar je hebt m ook bij de Xenos;) hoor...
    De lampenkapjes hebben laten maken op www.kleinmaatje.com + boxkleed en 2x verschillende aankleedkussenhoes en 2x dekbedovertrekjes.. 2x kruikenzakken..je kunt alles zo zeggen hoe je het wilt en ze maakt het voor je, zo heb je heel je kamertje leuk in stijl!
    Wij zijn er érg blij mee, en ze maakt het erg netjes!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik laat nog niet de hele kamer zien (want dan is er ook een naam zichtbaar en hij is nog niet helemaal af ) maar deze wilde ik wel alvast delen, de muurschildering van onze baby kamer, ben er eigenlijk best wel blij mee! Deze heeft gister iemand voor ons gezet (boven commode plank zitten ook nog wat wolkjes maar omdat tussen de commode en de plank de naam staat laat ik hem maar niet zien ;) )

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    aaah wat lief kleintje88

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Pfff was ik aan het reageren op fotos drukt mn kleine draak de laptop uit :s
    Staan super mooie kamers tussen zeg :)

15. Triskele

Triskele Niet meer actief

wat enorm schattig!!!!

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dank je! Poeehh.. Het is spachtelputz in kleur.. Ik heb geen idee of daar een code van is of zo..??

Thanks! :D Ben er ook echt blij mee, zoals je het omschrijft zo was het ook precies de bedoeling!!

Ik heb er nu ook een memo bord hangen met al Zoë's haarspeltjes, mijn dochtertje heeft namelijk echt een bos haar en echt al een modelletje er in :D. Dus nog ff een foto'tje spammen van het memobord:

17. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Wat mooi kleintje88..Het schaapje ziet er erg lief uit!

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @inge, gaaf memobord-idee zeg! heb je dat zelf gemaakt? of zo gekocht ;)

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Nu ons kamertje vorm begint te krijgen ben ik ook wel zo trots dat ik hem hier even wil laten zien :)

We hebben bewust voor een kleiner kamertje gekozen, omdat we de andere grote kamer graag willen blijven gebruiken als kantoor en logeerkamer. En in deze kamer zat een grote inbouwkast dus we hebben alleen een ledikant en een commode gekocht. Het wiegje komt de eerste maanden bij ons de de slaapkamer.

Hier alvast een foto van het behang en de meubeltjes met de boom.

Deel Deze Pagina