Bedankt dames! Ik was ook best huiverig dat het te donker zou worden dus heb expres veel wit erin gehouden, maar uiteindelijk ziet het er prima uit! Zelfs vriendlief stond versteld, die was overtuigd dat het te donker zou worden
@ miss mexx: die foto's heb ik ook op MP voorbij zien komen.... Nu we het geslacht weten, ben ik eerst eens op zoek naar behang.... dat is ook nog best pittig! Wil graag één muur behang en de rest skin (ook behang) met een (neutrale) kleur Pfff....
klopt zijn foto's uit een babywinkel, heb er ook bij gezet inrichting moet nog gedaan worden meubels zijn al wel besteld
@ Miss Mexx: Is dat het Leander-bedje? Hebben wij ook! Zo'n fijn bedje, zachte vormen... Ik ben fan! Mooi natuurlijk kamertje!
Ik weet niet welke je gevonden hebt maar die van mij was 35 euro! Als je wilt weten waar moet je maar even een pb sturen dan zoek ik hem op de laptop op!
Meiden wat een mooie kamertjes allemaal zeg.\ Wij zijn inmiddels ook druk bezig, wordt een brocant stoere kamer. @ilana, mag ik vragen waar je het houten kapstokje vandaan heb, heb je die zelf gemaakt.
Nee kon ik dat maar! die hebben we bij de Intratuin gekocht . Maar al bijna een jaar geleden ong dus kleine kans dat ze die daar nog verkopen..
@ilana, super leuk kamertje heb je. Mag ik vragen wel kleur je op de muur hebt waar het kapstokje hangt ( en het vogelkooitje te zien is)? En dan nog een vraag wel laminaat je op de vloer hebt. Alvast bedankt
supper gaaf ilana!! Mag ik vragen welke kleurcode de taupe muur is? en waar je m vandaan hebt? en ook die boomstamkapstok geweldig!!!
Wat op de wanden zit is muurverf kleur nummer S2005-Y50R Wij hebben best even moeten zoeken naar een mooie tint bij het behang wat we mooi vonden .maar ik moet zeggen dat het echt een mooie kleur is en niet te donker. (wou zelf geen witte wanden omdat ik dat niet mooi vond afsteken bij de witte meubeltjes)