Wat een mooie kamertjes meiden! Heel leuk om te zien dat iedereen zo zijn best doet. Bij deze ook even een paar foto's van ons kamertje. Het geslacht is denk overduidelijk . Bekijk bijlage 320548 Bekijk bijlage 320547
Ook nog een foto van de muursticker, deze zit boven het bedje. En een foto van de kledingkast. En nee ik heb echt niet buitensporig geshopt , heb een nichtje van 5 maanden waarvan ik direct alles krijg wat zij niet meer past . Bekijk bijlage 320550 Bekijk bijlage 320551
Heel leuk. Vind dat houten paneel ook erg leuk? Zelf gemaakt? Is het wel helemaal "glad" zeg maar i.v.m. splinters? Vind het echt een heel leuk idee. En ik vind je kledingkast ook erg mooi. Lekker ruim.
Bloembie mooi kametje hoor, zeker achter de commode en dat plankjes kastje tegen de muur, die is ook erg leuk!
Simoontje; Meubeltjes hadden we al vanaf 12 weken staan (mp) maar ik geloof dat we pas rond week 26 zijn gaan verven. Ik had wel een ultimatum gesteld van 30 weken, en dat ben ik morgen en vandaag komt de schoonmaakster de babykamer schoonmaken en dan is hij klaar, precies gered dus!!
Bloembie errug leuk zeg! Ben gek op die klassieke meubels! Simoontje hier pas begonnen met het grote klussen in week 28 geloof ik (ook deels omdat we een vochtprobleem hadden in de babykamer en daar konden we pas aan het eind van de winter iets mee doen). Wel een paar weekends flink doorgepakt en het was ongeveer 2 weken geleden zo goed als af. Sindsdien ben ik vooral bezig met de aankleding, kleertjes wassen en inruimen ed. Bij mijn eerste dochter was ik met week 30 al klaar maar toen zat ik daarna zo lang te wachten tot ze kwam Dus ik heb mezelf ter afleiding dit keer wat te doen gegeven in de laatste weken
Wat leuk zeg! Ik krijg morgen pas mijn eerste echo... Maar ik verheug me nu al op. Wat leuk om allerlei dingen uit te zoeken! Wat vind ik het allemaal mooi
Bedankt voor alle leuke reacties! Vooral omdat ik alle meubeltjes zelf opgeknapt heb (behalve dat wandplankjesrekje ding, deze komt rechtstreeks bij de blokker vandaan). De planken zijn afgelakt met een transparante lak hierdoor voelt het glad aan en kunnen er geen splinters loskomen. Verder kun je het nu dus ook afnemen met een doekje.
De muursticker heb ik van muurstickeronline. Heb de link hieronder bijgevoegd. Er was iets niet helemaal goed gegaan met de levering in eerste instantie maar uiteindelijk is alles netjes opgelost (snel) en kreeg ik de goede sticker! Muursticker vogel kooi - Muurstickersonline