Super leuke kamertjes weer! Onze inimini babykamer is ook zo goed als af! Het is in ieder geval duidelijk wat we verwachten haha
En de laatste, het bedje. Klamboe hangt nu even zo, als de baby er is kijken we even hoe hij het best kan hangen.
Lief kamertje! Ik zou trouwens de klamboe aan een kant hangen dat staat superschattig (had ik ook). Maar niet te lang laten hangen hoor, zodra ze een beetje naar dingen gaan grijpen weghalen.
Bedankt voor de leuke reacties! Wat betreft de klamboe, bij ons zoontje hadden we er ook een en deze hebben we inderdaad ook al redelijk snel weggehaald. We gaan gewoon even kijken hoe hij het mooist, meest praktisch en veilig hangt. Voor nu vind ik hem zo wel leuk @veratje: we hebben de kroonluchter bij de gamma gekocht, mazzeltje want het was de laatste en daardoor veel goedkoper. Hij heet in ieder geval kroonluchter Jacobo, bij veel andere winkels ook te koop.
Vandaag begonnen met verven. Nog niet veel te zien en het moet nog behangen worden (Pipstudio behang, cherryblossom lichtblauw). Maar hier alvast een klein voorproefje!
Waauuww...charise, wat mooi!! Wordt helemaal leuk!! Bij deze dan ook ons kamertje..zaterdag worden de gordijnen, de lamp en het kapstokje nog opgehangen, dan is het echt helemaal af..maar zolang kan ik niet meer wachten met showen We zijn er echt trots op en 'tis helemaal geworden zoals we hadden gehoopt..kan er nu al uren zitten genieten haha
En de laatste!! We weten overegins niet wat we krijgen, een jongen of een meisje..maar we zijn allebei gek van deze kleur..als hij/zij straks geboren is komt er vanzelf meer roze of blauw bij