En hier nog wat foto's van de kamer en de commode met lampje en de wandplank. De gordijnen zijn overigens roze en de andere muur is rood met witte stippen. De muur van de behangboom is wit en de bladeren van de behangboom zijn zowel roze als rood met witte stippen. Zo mixen we dus een beetje tussen rood, roze en wit! De foto's zijn van wat mindere kwaliteit omdat ze gemaakt zijn met mijn telefoon.
Dank je! Zelf gemaakt Ik kon nergens een memo bord vinden dat voldeed aan mijn wensen dus ben ik zelf maar aan de slag gegaan
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een memobord: www.pimpiesite.nl Hier kun je ook je eigen wensen door geven!! Is van mijn zusje!
Ik zie echt heel veel mooie kamertjes voorbij komen zeg. Kan niet wachten tot ik ook kan spammen met de nieuwe baabykamer, maar we moeten eerst de nieuwe grote jongens kamer van mijn zoontje afmaken. En die wordt ook al erg gaaf vind ik zelf.
Ziet er weer allemaal zo leuk uit. Onze kids gaan de kamer delen ivm ruimte gebrek. We hebben de muren klaar. De oudste ligt nog in het ledikantje, daar blijft hij ook nog even in. De beeb komt eerste tijd in een wiegje bij ons op de kamer. Als hij uit de wieg gaat, dan krijgt ons zoontje ook een groot bedje. Dan kan de beeb in het ledikantje. Commode en kledingkast staan natuurlijk al, omdat ze die gaan delen. Er moet wel nog een hoop gebeuren voor de bevalling, manlief wil daar dit weekend eens een begin mee maken: Nieuwe vloer, planken aan de muur, plinten bevestigen, meubels op hun goede plek terug zetten, rolgordijn scoren en bevestigen, gewone overgordijnen ophangen.. Kast en commode moet ik opnieuw inrichten.
Hallo allemaal. Wat een mooie kamertjes komen er voorbij! Kan het dan ook niet laten om de onze ook even te showen, zijn er natuurlijk erg blij mee! Groetjes Pasjuh.
@pasjuh wat gaaf!!! Mooi dat behang. Even een tip haal het matras vast uit het plastic, heb ooit gelezen dat ze je ze minimaal 4 maand moet luchten, heeft te maken met het vervoer in de containers.
Pasjuh, wat een gaaf kamertje!! En die meubeltjes zijn ook echt helemaal geweldig! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?