@anja, ik vind je behang super leuk. Ik zag het laatst ergens in de winkel en dacht meteen als het er eerder was geweest dan had ik die gekozen voor de kamer van de oudste. Ik had denk ik alleen gekozen voor een donker blauw dekentje met een wit met aqua lakentje dan steekt het nog mooier af bij het behang.
Hoi jewe Ja ik moet nog voor beddengoed shoppen. Dit is nog de oude deken van mijn zoontje. Ik wil idd een donderblauwe deken aanschaffen. Thanx voor de tip
Supermooi firefly! Erg creatief! Wij hebben dezelfde commode gekozen. Leuk zo met die zwart witte knopjes.
Super leuke kamertjes weer! Firefly, mag ik vragen waar je dat geruite behang hebt gehaald? Ben naar zoiets op zoek, maar kan het nog niet echt vinden...
Dank jullie wel! @ one of a kind, ja klopt. Heb alles veranderd. Meubeltjes zijn wel dezelfde.. Was erg moeilijk om het te veranderen. Maar dit kindje verdient ook zn eigen mooie kamertje. @ linn, heb ook even moeten zoeken, kwam het tegen bij de hornbach
@firefly die meubeltjes hebben wij ook uitgezocht! alleen andere commode, via marktplaats. leuk dat het er toch anders uit zal zien door rest van de kamer. Bij ons moet nog eea gebeuren voor kamer ingeruimd kan worden.
die kubussen zijn ook erg leuk zeg. Waar heb je die gekocht? Ik zoek ook nog iets om op de muur te hangen waar wat spulletjes in gezet kunnen worden.