Ga niet de hele kast aanpassen voor 2 à 3 jaar gebruik ik kan alles makkelijk pakken alleen vind ik.de indeling niets.... Had ik maar geluisterd naar manlief die wilde de kamer uitbouwen! Maar ik was zo blij om.eindelijk klaar te zijn
Novmama... kan je die kast ergens anders kwijt? Toen wij voor de babykamer gingen kijken werd ons ook gesuggereerd om geen kledingkast te nemen, maar een hele grote commode. Jouw commode ziet er ook niet uit als een kleintje... Linnengoed voor de baby kan je natuurlijk best in dezelfde kast leggen als het linnengoed voor de rest van het huis. Vooraad luiers kun je ook wel daar leggen en dan 20 luiers in de commode. Evenals de dingen die je snel nodig hebt, rompertjes, shirtjes etc. Als je niet al je kleertjes kwijt kan kan je die best vooraf even uit de kast pakken, of alsnog pakken als je de luier hebt verschoond. Als de kleine zn luier maar omheeft :-D
Beetje late reactie, maar ik heb een paars (+zwart/wit/stippen) kamertje gemaakt. Was best lastig dingen te vinden want paars is niet echt een kleur die je veel voor babykamers ziet, maar het is me uiteindelijk gelukt! De foto's staan in mijn album. Ik heb op de paarse band op de muur haar naam in het zwart geschilderd. Het beddengoed heb ik bijna allemaal zelf gemaakt. Maar bij bijv. baby's only hebben ze veel paars spul. Daar heb ik een deken en omslagdoek vandaan. Bij little dutch hebben ze ook een hele paarse lijn (ruitjes). Ik heb een paars aankleedkussen van jollein gevonden en de klamboe heb ik toevallig op marktplaats gevonden maar ze verkopen hem als het goed is ook nog bij babydump. Gordijnen zijn van de bouwmarkt en heb ze zelf opgeleukt met een stippenstofje. Het is even zoeken maar dan vind je het wel Roze is natuurlijk ook erg leuk (en een stuk makkelijker te vinden!) maar de oudste heeft al een roze kamer dus wilde eens wat anders, iets wat je niet zo vaak ziet. Ik ben uiteindelijk heel blij met het resultaat! Succes met het kamertje in ieder geval, welke kleur het ook wordt
Vraagje, heeft iemand hier de henviks kast van de ikea? Kan je de kast ook kan gebruiken zonder dat sierrandje of kijk je dan tegen de lelijke kant van een plaat aan?
Wij zijn eindelijk bezig aan ons kamertje, hopelijk kan ik ook snel fotos er op zetten. Zie hier zulke mooie kamertjes voorbij komen .
Hier hetzelfde verhaal! Kan niet wachten om te beginnen... hopelijk volgende week vrijdag de overdracht, en dan zsm beginnen met een mooie klassieke babykamer voor ons meiske... kan ik hier ook eens posten! Hoe lang ben je nu zwanger?
Ik ben nog geen drie maanden zwanger maar omdat het nummer drie is zie je het al wel enorm. Ha..ha.. ik lijk wel 6 maanden zwanger.
Ik heb ook zoveel zin om te beginnen aan de kamers voor de meiden. Eerst moet de badkamer maar eventjes af.
Ik keek vroeger ook op een andere site bij de babykamers, heerlijk vond ik dat maar die site is helaas helemaal veranderd en nu vind ik het een drama om te kijken. Wij hebben inmiddels een leuk huis op het oog waar heel weinig aan gedaan hoeft te worden. Dus dat zou wel fijn zijn.
Hallo allemaal ! Mooie kamers zeg! Ik wilde voor ons zoontje die in november komt een kamer met wit rood en grijs maken,zou vooral het grijs zijn die overheerst met accenten rood en wit,maar wil graag iets leuk maken dus niet alles grijs geverfd. Iemand ideeën? Groetten
Hallo, wij gaan het kamertje overdoen, waren eigenlijk al klaar. Ohh zo fijn die hormonen. Ik heb alle muren wit en de muur waar je tegenaan kijkt als je binnenkomt, tevens de muur waar ze tegenaan komt te liggen is op het moment heel licht roze, met een muurschildering. Die muur wil ik dus anders. Nu ben ik helemaal verliefd geworden op het pip studio behang, chinese roos, roze. Hebben degene die dat hebben die rollen via internet besteld ?? (jezus wat zijn die duur ) en nu ben ik zelfs nog aan het twijfelen om de muren die wit behangen zijn roze te verven.. of toch zo laten? Ik wordt gek van mezelf haha HELP
Oh wat irritant he die hormonen. kan me je twijfels erg goed voorstellen. Pip behang is inderdaad schreeuwend duur maar wel prachtig! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Wij hebben het schilderwerk eindelijk af en gaan hopelijk dit weekend beginnen met de laminaat vloer leggen. Dan kunnen we de meubeltjes in elkaar gaan zetten.