Wat een leuke meubeltjes met die planken. Mooie vloer ook, steekt mooi af tegen de lichte meubeltjes. Een kamertje met een rustige uitstraling. Ik hou er wel van!
miss C Wat een cutie kamer, dat voor het raam is ook leuk!! Lamp ook super gaaf. Zo één heeft mijn zus ook voor haar dochtertje van 8 maanden is echt leuk als ie aan staat zag ik
Wat een super schattig kamertje! Erg mooi en sfeervol ingericht. Vind die plank boven de commode ook super. Is dat een onderdeel van het kamertje en zo gekocht of is hij zelf gemaakt?
dank je wel! die commode plank heb ik met dank aan Sugarblossom via marktplaats kunnen scoren... ben haar nog steeds super dankbaar dat zij toen een foto ervan op zp zette
Ben echt jaloers maar zal de foto aan mijn vriend laten zien en aangeven dat ik ook zo'n plank wil. Hij gaat toch al een inbouwkast maken in dezelfde stijl als de meubeltjes dus dan moet zo'n plankje ook wel lukken toch?
Wat hebben jullie allemaal qua gordijnen? Ik heb in kamertje al een rvs roede hangen. Voorheen hingen daar glanzend zwarte gordijnen met ringen aan maar dat was niets voor een babykamer. Nu twijfel ik tussen: Grijs/zilver kleurige vitrage achtige stof met ringen of lussen aan rvs roede + verduisterend rolgordijn in kozijn. Óf Witte/lichte effen gordijnstof met ringen aan rvs roede + transparant rolgordijn in kozijn. Zowiezo wil ik die combi van iets transparants wat inkijk wegneemt en beetje meer sfeer geeft + verduisterende stof om kamertje donker te maken als dit nodig is. Ik kan geen mooie zilver grijze vitrage vinden en weet ook niet of dat gemaakt kan worden met ringen erin. Zal de bovenrand wel verstevigd moeten worden vrees ik want anders scheurt de stof. Hebben jullie ideeën of tips voor mij?
Wij hebben horizontale jalouzien in de babykamer. Die ligt op het zuiden. Rolgordijnen en andere dichte dingen worden dan afgeraden omdat het dan te warm bij het glas kan worden. Iets wat wat beter lucht doorlaat is dan kennelijk beter. Dus deze draaien we naar binnen tegen de inkijk, en als de zon erop staat naar buiten tegen de zon. Werkt prima. En dan doen we nog lange overgordijnen voor de gezelligheid. Ze zullen denk ik niet vaak dicht zijn. Boven het raam zit ook het ventilatierooster, en die ademt wel door de luxaflex heen, maar niet zo goed door de gordijnen. We gunnen uk wel wat frisse lucht...
Wat een leuke kamertjes zie ik langskomen zeg! Leuke details allemaal. Wij hebben die van ons bijna klaar, maar wil nog een paar dingen doen voor ik met een foto kom...!