Hi ladies.. vraagje over het plankje boven de commode. Die van ons is breder dan de commode. Is het mooier om het plankje precies in het midden te hangen, of maakt dat niet heelveel uit?
Als het gewoon een legplankje is kan je m ook best iets links of rechts ervan hangen... Maar dat is smaak natuurlijk en ligt aan de muur waar het hangt, heb je geen foto?
Ja, een foto is wel handig. Hangt er ook vanaf wat je verder op die muur hebt, denk ik. Heb je een diepe commode? Verschoon je met de voetjes naar je toe of in de breedte? Want dan kun je wellicht niet bij het plankje als je voor de commode staat. Dan zou je kunnen overwegen om het plankje aan de handigste kant te laten uitsteken en dan daar nog wat dingen te zetten / hangen die je altijd pakt als je gaat verschonen. Je zou bijv aan die kant van de commode dan ook de luieremmer kunnen neerzetten zodat ie daarmee uitlijnt. Maar zonder verdere referenties zou ik kast en commode in het midden uitlijnen.
Zie weer super mooie kamertjes voorbij komen! Ons kamertje gaat iets trager dan gehoopt, door bi kan ik nu echt niks meer zelf Ga wel zelf de schilderijtjes voor de naam maken, maar voor de rest dus even afhankelijk van hulp. Hoop dat het de komende week gaat lukken, heel veel werk is het niet meer
Dank je Yasmina, de vloer hadden we al gelegd toen we hier kwamen wonen en past gelukkig super bij het kamertje. De lamp heb ik van mijn zusjes gekregen Wij hebben trouwens het plankje ook niet recht boven de commode hangen hoor, vindt het niet erg als het niet allemaal helemaal symmetrisch is maar dat is persoonlijk natuurlijk. En het hangt natuurlijk ook een beetje van je indeling af..
Dank je wel! Ja klopt, nog heel veel over wat nog goed is van onze zoon. het zijn kleren tot maat 68, de rest heb ik in dozen want meer paste niet!!! Haha
De basis is mooi maar voelt alsof het nog niet af is, mis kleur / leven dat er echt een wondertje in komt nu.zou het net een logeerkamer kunnen wezen waar babybed in gezet is. Hartje en plankje vind il erg leuk.
De gebruiksrommeltjes komen toch vanzelf als de kamer in gebruik is genomen? Denk dat de foto wat diffuser is qua lichtval door de dichte gordijnen (inbetween?). Vrolijk zonnetje erop en het ziet er al weer heel anders uit. Maar bij 30 graden hou ik de boel ook dicht hoor! :-D
Nee gebruiksdingen bedoel ik niet je Ziet niet op een babybedje na dat er een baby in komt, geen kleur, geen versiering / accesoires e.d.. die daar op wijzen dat zie ik bij andere kamers wel, daar voelt het af en vol afwachting van het kindje zeg maar...
Wat een leuk kamertje. Wij hebben dezelfde kleuren en volgens mij hebben wij van het weekend precies dezelfde kubussen opgehangen (donkergrijs). Grappig!
Snap wel wat je bedoeld hoor Tigermommy. Kamertje is ook nog niet 100% af hoor. Maar we hadden net eindelijk de plankjes hangen dus wou zo graag ff showen dat ik er snel ff wat op gezet heb. Haar naam komt nog op de muur in beplakte mdf letters. Ook komen er nog knopjes/haakjes waaraan de badcape/kleertjes komen te hangen. Heb nog niets gewassen dus bedje is ook nog niet opgemaakt. Ook ben ik nog op zoek naar leuke dingen voor op de plankjes en in de kubussen.. Maar ondanks dat, smaken kunnen verschillen natuurlijk
ja zie je dat bedoelde ik ook een beetje, ik vind het geen lelijk kamertje maar mijn gevoel klopte dus, ja natuurlijk smaken verschillen, maar daar kan ik wel doorheen kijken