Ik zie een hoop mooie kamertjes voorbij komen . Nu dan ook maar even de mijne (is bijna af, nog wat kleine puntjes op de i zoals een gordijntje voor de open kast bij foto 03 etc.)
wat een leuke kamertjes allemaal! je jeukt om hier ook hard aan de slag te gaan... eerst moet de kamer maar eens flink worden leeggeruimd en dan maar een kijken wat voor indeling we willen voor we de meubeltjes bestellen nijn84 die hondenklok heb ik ook gekocht destijds met als doel voor de babykamer....
héle leuke kamertjes gezien!! Hier ligt de baby straks bij ons op de kamer dus heb niet veel bijzonders te showen Heb wel gemerkt dat bij velen het badje op de slaapkamer staat. blijft dat zo of...? lijkt me zo onhandig met water in de slaapkamer
t Is echt een hype hè, die bomen in de babykamer. Wel een ontzettend leuke hype, daar niet van, maar valt me op dat die vaak langskomen!
Bij ons komt die daar ook te staan, omdat we simpelweg geen ruimte in onze badkamer hebben om het babybadje continu te hebben staan. T is een hokje van 3 bij 2 meter of zo en met een douchehoek, wastafel, wm+droger (op elkaar) en badkamerkast is het er gewoon vol. We moeten de wasmand al elke keer op de hal zetten bij het douchen :S
Wij krijgen een wasbak in de kinderkamer. Superpraktisch! Maar als he tkindje daar niet meer inpast, gaat het gewoon in ons grote bad. Wat vinden jullie? Wij hebben iets gebroken wit behang gekocht met lichtblauw, maar vrij witte meubels. Kan dit of niet? Ik kreeg van de mevrouw van de behangwinkel te horen dat ik echt een lastige zwangere klant ben (wat ik wss ook ben), maar blijf er toch over twijfelen. Ik mag de rollen terugbrengen als het lelijk is. En wat doe ik dan met de verf van bijv kozijnen? Tussenkleur? Bedankt alvast!
@ Hatsie: dat is zeker praktisch! Waarom ben jij een lastige zwangere klant? Ik denk dat gebroken wit/blauw met wit prima kan. Hoe is de kleurverdeling precies van het behang: vooral veel gebroken wit met hier en daar wat blauw? Wit tegen wit kan best hoor, maar als je twijfelt moet je niet meteen het behang op de muur gooien. Kozijnen is wel mooi om dan in een tussenkleur te doen. Of iets wat bij het blauw past.
Jup. Maar ik denk wel dat als we ons kindje gaan wassen, we dat wel in de badkamer gaan doen (inderdaad vanwege het geknoei met water en weg laten stromen) Het kamertje zit naast de badkamer, dus is de boel ook zo verplaatst.
Omdat ik zo liep te miepen over de kleur, haha. Het is dit behang KInderbehang met grote beer 14,95 | HAPPY KIDS kinderbehang | kidsbehangstore met twee muren wit en één blauw. Maar het wit lijkt hier dus witter dan in het echt.
leuk behang hoor!! met wit kun je eigenlijk altijd wel combineren... maar wat een stomme opmerking van die winkelmedewerkster... behang is echt sfeer bepalend dus dat wil je wel goed doen... en er is zoveel keus dat het voor niemand gemakkelijk is
hier is de babykamer ook zo goed als af, nog wat laatste dingetjes, zoals een rol gordijn, en nog wat leuke dingetjes natuurlijk! Het is een heeeeel klein kamertje dus we konden er alleen maar een bed en een commode kwijt, maar vind dat we het erg creatief hebben opgelost al zeg ik het zelf. hier dus wat foto's de commode met daarboven wat plankjes toch wat legruimte http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8285-picture57637.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8285-picture57636.jpg bedje moet nog even opgemaakt worden maar beddengoed moet nog gekocht worden http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8285-picture57635.jpg dit is toch wel onze trots konden nergens zo'n hangrek vinden! Dus heeft hij dit zelf gemaakt! Kunnen we toch babypakjes ophangen! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8285-picture57634.jpg
ja vreselijk ding he! kreeg m er 3jaar geleden ook bij en die is rechtstreeks door naar de container gegaan. denk dat ik de hond deze keer blij maak met een nieuw speeltje
Baby krijgt geen eigen kamer, komt lekker bij ons te slapen het 1e jaar. Hebben hele grote kamer en is gescheiden met een 16vaks roomdivider. En na een jaar gaat ze samen met haar grote broer op 1 kamer (de grote kamer die wij dus nu hebben) en dan gaan wij naar kleine kamer van zoonlief. Hier foto van de meubeltjes. Niet veel bijzonders maarja, wat heeft een baby nou allemaal nodig toch