Geen idee waar hij vandaan komt! Ik heb hem gekregen van mijn collega's. Volgens mij hadden ze hem online besteld.
Kan zoiets ook gebruikt worden als steun om het lopen te leren? Je hebt natuurlijk ook van die karretjes maar dit is veel leuker vind ik.
Hier de eerste 2 foto's van het kamertje wat wij hebben voor onze kleine meid. We wachten nog op de grijze gordijnen en ik zal nog wat rommelen met accessoires maar het grote werk is eindelijk klaar. Vriendlief heeft zelf de inbouwkast, de commodeplank en de muurschildering gemaakt. Hierna komen nog een paar foto's...
Jaaa, hij is af! Naja, de naamletters komen nog op de muur rechts naast het bedje, maar die zijn nog veilig opgeborgen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden naar aanleiding van mijn oude topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/446951-jongens-babykamer-ideetjes-mix-romantisch-landelijk-stoer.html Geen jip en janneke op de muur dus, maar her en der wat kleine details. Ik vind het zo wel goed eigenlijk.. Straks zal ik nog meer foto's posten.
En het wiegje bij ons op de slaapkamer. Daar moet nog een mooie strik of muziekdoosje boven. Sorry dat ik jullie zo bestook met al die foto's Maar we zijn er zo blij mee!
Wow heel gaaf! Wij hebben ook zo'n stijl.. zwart wit geruit en wat lichtblauwe accesoires, echt heel mooi gedaan!