Dank je wel voor het compliment. Ik snap heel goed wat sommige bedoelde met de vloer en het sloophoutbehang. Het is een aanwezige kleur. Maar het scheelt echt of je in de kamer staat of het op een foto ziet. In het sloophoutbehang zit namelijk dezelfde kleur lichtblauw,grijs en wit als in de vloer. Maar ja ik ben idd heel blij ermee en ik snap heel goed dat het voor veel mensen te druk is of gewoon niet hun ding. Maar wij houden hier Thuis ook van net ff anders Hahaha. En dan kun je ook een reactie verwachten waarvan iemand minder enthousiast is. Geeft helemaal niks. Dat is het mooie van topic. Dat mensen eerlijk zijn. Heb jij een foto van jou kamer?
Slim om die verwarmingsbuizen zo weg te werken. Heeft een handige harrie aardig wat tijd ingestoken, denk ik! Die kast lijkt ook wel op maat gemaakt! Een commode kan wat mij betreft ook niet groot genoeg zijn!
superleuk ik had deze op internet gezien (nouja een versie ervan) maar vind het echt heel gaaf gedaan!! De commode vind ik minder praktisch ingericht zo met die lampen erboven maar dat is meer mijn praktische nuchtere kant want mijn andere kant vind het heel erg mooi hihi
Mooi zeg! Waar hebben jullie die boom met uiltjes vandaan als ik vragen mag? Wij zijn nog op zoek naar zoiets namelijk...
@Verox Wauw wat een mooie oplossing, ook al vind ik het sowieso wel heel erg leuk eruit zien Leukleuk!
@Verox.. wat een leuk kamertje en die boom is erg leuk (en ik heb echt normaal gesproken de pest aan bomen.. nee, niet buiten maar op babykamers )
Heel leuk om weer inspiratie op te doen! Ons zoontje is ondertussen alweer 11 weken oud, maar we hebben besloten om na de feestdagen voor nummer drie te gaan! Dus zullen we misschien maar heel kort van zijn kamertje kunnen genieten
Wat een super leuke kamertjes! Wij zijn hier druk bezig met bedenken hoe we het willen en met het maken van een boom!