Leuke kamer! Alleen dat snoer van de lamp staat lelijk vind ik Zou er zelf even zo'n gootje overheen maken, staat veel netter! Verder heel leuk en veranderen blijf je doen, zelfs na de geboorte want dan merk je pas wat echt handig is
Dat is een heel goed idee van je, Carino!! Daar had ik nog niet aangedacht. Thanks!! Bedankt voor de leuke reactie's!
Welke lamp bedoel je? De hanglamp heb ik zelf zo gemaakt, witte kap, stof en lint erom heen en klaar! Het wandlampje heeft mijn man gemaakt. Geinspireerd door de wandlamp collectie van Ferm Living!
Wauwie, ik zie weer hele leuke kamertjes voorbij komen Ik kom ook even ideeën opdoen voor de toekomstige babykamer
Super dat alles zo goed gaat he he..... Ik kijk dus ook mee want helaas zijn we nog niet begonnen. Maar we weten wel ongeveer wat we willen
Gaat bij jou ook alles goed, vast wel hè! Ik heb genoeg ideeën, behang etc blijft zitten...moeten alleen een nieuwe kamer aanschaffen + de nodige aankleding. Hier ook nog niet begonnen, eerst de zolder gereed maken voor onze jongste.
Ja super we mogen niet klagen Hier idd ook eerst de zolder maken voor de eerste 2 en dan de kamer voor de baby
wow wat een mooie leuke babykamers allemaal,leuk om zoveel verschillende smaken ook te zien!!! hier het kamertje van ons 2de meisje ledikantje nog niet opgemaakt want dat doe ik pas als ze er is
Zijn er nog meiden die een leuke muursticker zoeken? ik zag bij Limango limango - De shopping community voor vrouwen en families super leuke en voor heel weinig geld! Tipje