Dit is de kamer die wij hebben voor onze zoon Thomas! Wiegje stond bij ons op de kamer. Is mijn familie wieg hier heeft mijn vader en zijn broers en zusen ongelegen en daarna al mijn neefjes en nichtjes incl me zusje en ik en nu ook mijn zoon en straks het kindje van mijn zusje die in maar verwacht wordt
Altijd bijzonder zo'n familiewieg! Leuk kamertje, bij mijn oudste zoon had ik ook deze kleuren op de babykamer.
Waar kan je zo een wandplank kopen met haakjes voor de kleertjes? Ik heb er tot nu toe maar 1 gezien die is van xenos. Iemand die weet waar je nog meer kan kopen?
misschien evt tocht ofzo maar goed je moet wel denken aan extra raambeveiliging e.d. als je bedje zo dicht erbij zet, op zich altijd een punt om aan te denken.
Er komt absoluut geen tocht van het raam. Ons huis is goed geïsoleerd Het verticale raam kan niet open, alleen het velux kantelraam. Maar dat zit zo hoog dat iik er al amper bij kan. Dus het is ook veilig
Bij mij moet het bedje ook tegen het raam aan bij ons in de kamer.Probleem is wel het tocht wel enorm. Maar we hebben geen keus ivm ruimtegebrek.
Dank je, had het idee op een andere babysite gezien. Een hemelstandaard met ikea vitrage en een lintje erdoor. ALVINE SPETS Vitragegordijnen, 1 paar, ecru - IKEA
Als de kleine straks kan zitten/staan moet je wel oppassen met koordjes van raambekleding enzo. Dat kan gevaarlijk zijn !