En nogmaals het bedje en een muur met een lange kapstok met wat marine accesoires. Zoals je op de eerste foto kunt zien, staat er nu een rieten mand onder.. Hij oogt nu wat kaal!
Leuk vlinder!! Sunshine waarom doe je het hemeltje niet lichtgrijs met wit? Of heb je niets wits in het kamertje? Ik hou persoonlijk niet van de combi creme met grijs maar misschien ziet het er wel heel mooi uit.
De meubeltjes hebben we 3 jaar geleden gekocht bij Babykamers - babykamer accessoires - kinderwagens en meer bij Babydeals in Beek en Donk.. Dit is de tweede keer dat we deze set gebruiken!
Echt ontzettend leuk! Ook het marinethema Ik zie dat ze veel kamertjes hebben in landelijke stijl, even onthouden Dankje!
Ik heb een vraagje. Ik zie een heleboel mooie kamertjes, maar ik ben zelf op zoek naar een bouwtekening van een babybedje. We willen hem zelf maken van steigerhout, maar we kunnen helemaal niets vinden op het internet. Wie o wie heeft er een idee om aan een bouwtekening te komen. Thanx en alvast bedankt Kniffel
Kinderbed | ledikant zelf maken: Kinderbed Leon, werktekening bouwtekening Piet Hein Eek Ledikant - wowt.nl Misschien heb je hier iets aan?
Mooie kamertje, maar idd een tikje kaal. Misschien nog een plankje of decoratie boven de commode hangen? Wat staat er op de muur voor tekst?
Het liedje, Slaap kindje slaap Het zijn ook wel wat oudere foto's, wij hadden toen we 5weken zwanger waren de baby kamer al staan. inmiddels is het kamertje flink gevuld, (dit zijn foto's van de makelaar een paar maandjes terug, hihi toen wisten wij net een dag of 2 dat we in verwachting waren/zijn van een meisje...)