geweldige kamertjes dames!!! Wij hebben de kleur er nu opzitten op de muren. morgen komt mijn vader behangen! heel erg blij mee! dan kunnen de gordijnen opgehangen worden ! ( ik heb van die roze van lief die waren bij de karwei vorige week 1+1 gratis!! toch mooi 55 eu bespaard! ) rolgordijn van lief is 130 eu. daar wacht ik even mee totdat het weer kortingsstickers plakken is bij karwei haha wiegje staat al klaar opgemaakt en wel op zolder! (hihi was te nieuwsgierig hoe het er uit zag! ) dus als het er morgen engiszins een beetje uitziet dat ik een foto'tje kan plaatsen zal ik dat eens doen
Een aanrader dames, Op de h&m site bij categorie babykamer heb je nu echt leuke dekbedovertrek, lakentjes, opbergmanden. En echt goedkoop ik zou zeker even een kijkje nemen.
Oke!! Het is duidelijk!!! Ik laat de sterren op de muur zitten! Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik haal de foto's wel even weg, voordat bekende het zien!! KIMMIIKIM: klinkt nu al leuk!! Ben erg benieuwd naar je kamertje! ESSIE28: ik ga zeker eens kijken! Bedankt voor de tip!
Het begin is er! We moeten het nu nog verder aankleden en gezellig maken Maar dat gaat wel goed komen!
Ben benieuwd Wel fijn kan je de laatste weken lekker rustig aan doen en hoef je je geen zorgen meer over de babykamer te maken
Hier alvast een kleine impressie van de muren van ons kamertje!! Nog zonder meubeltjes maar dat komt nog Hier ben k alvast heel erg trots op (a)
En deze! Ik krijg ze alleen niet recht met m'n telefoon! Maargoed een kleine impressie van wat t worden gaat. De basis is er! Alleen nog t rolgordijn en de plinten, dan de meubeltjes (wiegje staat al klaar opgemaakt en al) maar commode moet nog in elkaar gezet worden..... En dan kijken hoeveel ruimte k over hou voor een kast eventueel....