ik wil niet te snel oordelen maar volgens mij is het ook reclame. er komen echt super kamers voorbij,die van mij volgt aankomend weekend
Ben zo blij om te horen dat het beter met je gaat!! Zo fijn nieuws. Waar woon je nu ergens. En hoe is het verder? Hier gaat alles goed. Alleen die kleine ligt in stuit dat is wel minder. Ach ja
Overigens heeft die 'webwinkel' zelf ook een account hier (klein maatje). Er staan foto's van die site die aangegeven word hier ook al in het topic. Wat de producten overigens niet minder mooi maakt hoor! Maar ben het ermee eens dat het lijkt op reclame! Daarbij wil ik zeggen dat ik steeds echt heel mooie kamertjes langs zie komen, ben een stiekeme stille meelezer/kijker hier . Liefs!
cindy waar heb je het behang vandaan. Dit is een soort behang wat ik zoek. Als je het niet wil vertellen is het niet erg hoor Maar hele mooie kamers hoor voor je kids.
He meiden, Wij zijn bezig om inspiratie op te doen voor de kamer van onze dochter, die is nu over naar een groot bed en nu wil er dus echt een meidenkamer van maken. Ik zag hier wel leuke dingen voorbij komen waaronder veel met bomen en blaadjes, diertjes enzo. Mag ik vragen waar jullie die hebben gehaald?
Hier is inmiddels het kamertje geschilderd en alle spulletjes zijn gekocht. Het is nu wachten op de meubeltjes. Hoop echt dat ze deze week nog komen. Ik heb wel alvast de inbouwkast samen met m'n moeder ingericht.
Wat leuk gedaan! Die mandjes zijn zo wel erg praktisch. En die kat hoort vast niet bij de babyinrichting
Ja handig he! Die hang je er gewoon in, het is zeg maar 1 gedeelte. De bovenkant heeft gewoon een haakje net als een kledinghaakje, zodat je het op kunt hangen aan de rails. Want babykleertjes zijn natuurlijk allemaal heel kort, dus dan zou ik nog zoveel ruimte onder in de kast over hebben. Katten horen er inderdaad niet bij, al hopen ze zelf van wel geloof ik. Willen constant in het kamertje rondsnuffelen, haha!
Echt ideaal zeg En onze katten vinden ook dat ze bij het meubilair horen Ze mogen best in het kamertje rondsnuffelen om aan de nieuwe situatie te wennen, maar dan is het wel 'moven' als wij zeggen dat ze weg moeten
Ja hier ook hoor. Ze mogen erbij als wij in het kamertje bezig zijn, maar zodra we klaar zijn moeten ze eruit en gaat de deur weer dicht. Gelukkig hebben we dat met deze kamer al vanaf onze verhuizing gedaan, dus ze zijn sowiezo niet echt gewend om vaak in die kamer te zijn.
Ok, jaloers!!!!! Maar niet voor de babykamer, maar voor mezelf!!! We wonen hier sinds februari en ik heb nog steeds geen fatsoenlijke kledingkast Ik vind je kastindeling echt top