Vanwegen een ophanden zijnde verhuizing kan ik niet echt een kamertje maken. Vind het wel leuk om jullie te laten zien wat ik wel heb! Afgelopen weekend het wiegje gepimpt wat ik gekocht had op marktplaats. Het was effen oranje en daar ben ik mee een de slag gegaan, zie resultaat! Het staat al heerlijk naast ons bed, opgemaakt en wel en dat voelt zo goed. Was alles straks gewoon nog een keer [/ATTACH]
leuke kamertjes weer hoor! eva heel leuk gedaan!! heb je toch even iets speciaals he! zal zometeen eens foto's maken en spammen.. heb de naam op de muur staan die schrap ik ff op de foto want die mogen jullie pas na de bevalling zien
De laatste De naam staat op de muur tussen het wiegje en het badje. In baby blauw Het ledikanten staat nog op de kamer van de grote broer, zijn kamer komt als het goed is volgende week binnen, dan gaat het wiegje naar onze kamer en het ledikantje naar de baby kamer. Ik hou van rust op de baby kamer zoals je ziet
Wauw! Mooi kamertje wonderbaby! Die plafondlamp geeft een mooi effect op de muren Ik neem ook even een abbo. Heb eindelijk de babykamer leeg, net het raam even gelapt en wat dingen opgemeten. Morgen ga ik er zuigen en dweilen (was onze logeerkamer/opberghok dus erg stoffig) en dan kunnen we gaan schilderen
Oh Wonderbaby, ik reageer nooit hier, maar wat een fantastische meubeltjes hebben jullie!! Helemaal mijn smaak! Super mooi kamertje hoor!
Prachtig Wonderbaby! We hebben heel veel hetzelfde, oa de meubels en het hart. Als ik een zoontje had gehad, had zijn kamer er zo uitgezien. Ben benieuwd naar de naam!