Ik hoefde alleen maar naar de foto te kijken en dacht al Amerika en toen keek ik waar je woont en klopt ook nog, is erg Amerikaans hihi
Wat een leuke kamertjes heb ik al voorbij zien komen in dit topic!! Eindelijk kan ik ook wat fotootjes plaatsen Nog niet helemaal af, maar ik ben er nu zo blij mee en trots op.
Melsele, leuk! De kleur op de muren kun je verklappen welke kleur het s? Is het net o licht roze als op de foto's?
Haha, inderdaad typisch Amerikaans he Eigenlijk worden alle huizen hier standaard met zulke kasten gebouwd. Is wel handig, want je hoeft nooit een kledingkast los te kopen. @Jessy1983 Bedoelde je mijn kledingkastinruimers? Die heb ik bij een Amerikaanse babywinkel gekocht.(www.babiesrus.com) Vind de nijntje kamer van Sabrine1984 ook erg mooi. Hele leuke kleur blauw ook!
@Sabrine, Leuk zo dat blauw en die zilveren nijntjes. Ook al hou ik helemaal niet van Nijntje dit vind ik wel leuk.
Ik heb net alle foto's bekeken, wat een gave kamertjes zijn erbij zeg! We krijgen de 2 e en hebben besloten de babykamer niet teveel te veranderen! Hij is nu wit/oranje! Nu wil ik wel de lijstjes van Nijntje eraf halen en daar nieuwe voor maken! Nu had ik bedacht dat ik bij oranje ook zilver/grijs kon doen. Denken jullie dat dat mooi is? Of heeft misschien iemand die kleurencombi?
Hier alvast 1 muur van onze kinderkamer! Gisteren heel de middag bezig geweest om de muurschildering te maken.
@itsmemarie, dank voor je reactie! Heb net even gekeken of het mooi staat door even wat spullen bij elkaar te zoeken! Staat erg leuk! Nu lekker creatief aan de slag! @dewy wat een gaaf gedichtje! Wil ook een gedichtje op de babykamer! Deze is wel heel leuk!!