Hoi, Wij gaan ook voor de combi zilver/oranje/rood. De ene muur wordt eerst behangen met van dat structuur behang en daarna sauzen in zilver. De meubeltjes zijn wit. We vinden de nijntje serie met dat rood/blauw/kipjes erg leuk en hebben veel oranje spulletjes. Zal komend weekend wat foto's maken. Misschien kunnen we elkaars ideeën nog gebruiken. Groetjes, Evelyne
Wij hebben bij de eerste( ze slaapt er nu nog in) de kamer met als thema Nijntje! Dus kwamen daarom uit op oranje/ wit. Vlak erna kwam de serie met rood/blauw/wit, vond ik ook wel heel erg leuk!
De kleur heet Delicate Rose van het merk Behr. Volgens mij is het een Amerikaans merk, dus ik weet niet of het te koop is in Nederland. Volgens mij alleen in de VS en Canada. Mijn moeder heeft dit weekend het hemeltje/sluiertje voor boven het bedje afgemaakt. Ben er zo trots op! Vooral omdat er een hele speciale herinnering aan zit. Ze heeft de sluier die ik 3 jaar geleden op mijn trouwdag droeg namelijk omgetoverd tot een hemeltje! Ik had een sluier van meer dan 3 meter lang, dus tule genoeg haha. Op de foto is het niet goed te zien, maar er zitten over de hele sluier allemaal kleine diamantjes op. Hier een fotootje.
Wij hebben een heel ander kamertje dan de meeste. Uitgangspunt was de commode die mijn vriend al zijn hele leven op zijn kamer heeft staan en die we erg mooi vinden. Zoiezo zijn wij erg van dingen met een verhaal of die zelf zijn gemaakt. Ook gelukkig allebei erg van de kleurtjes! Maak zelf graag muurschilderingen, maar omdat het huis te koop staat hier niet gadaan. Wiegje staat in onze slaapkamer, de mand heb ik zelf nog in gelegen en komt beneden te staan. Door de reuma kan ik slecht elke keer de trap op en af, dus overdag heb ik het verzorgings proramma beneden. [/ATTACH]
Het antieke kastje hebben we op marktplaats gevonden. De schilderijtjes erboven zijn van mijn opa, deze heeft hij ooit voor mij gemaakt als klein meisje. Ik moest dan een verhaal schrijven voor opa, daar was hij gek op, en dan maakte hij een schilderij ervan. T is nog niet helemaal af en opgeruimd, maar de basis is er! [/ATTACH]
@Dewy wow wat mooi zeg!!! En die dingen met een verhaal vind ik ook erg leuk!! Leuk hoor om te kijken wat anderen doen!
Hoi Eva, eindelijk je kamer gevonden. Heel bijzonder de schilderijen en het verhaal erachter van je opa! En die kommode is geweldig! En het hartjesgordijn .... schattig en crea meid!
Dewy, mooie muurschildering! Ben benieuwd naar de rest van de kamer Eva, mooi kamertje, mooi verhaal achter de schilderijtjes