Wow Eva 33. Wat een leuk kastje en schilderijtjes. En ook het verhaal erachter is zo mooi. Leuk hoor!
Wow vind dit echt een van de leukste kamertjes met vrolijke kleurtjes! Echt top gedaan Ook nog een vraagje: Ik zie op de foto op het plankje een soort boompje met vogeltje erin, ben al weken aan het zoeken waar ik dat kan vinden, kun jij me misschien helpen?
Wat een supper kamertjes zijn er weer bij gekomen... Ik ga ook mijn kamertje weer een ubdate laten zien... bijna definitief klaar...eigenlijk alleen nog gordijnen, het hemeltje moet nog komen, alleen standaard staat er nog maar, en de verzorgingsproducten, mandje wat ik nu op commode heb staan is alles vanuit nu 2 babydozen( even voor de extra nu) T was een beetje lastig foto's maken in t kleine kamertje,met telefoon... De muur heb ik zelf geschilderd( en haar naam heb ik even wat weg gewerkt,dus dat ziet er op de foto's nu raar uit bven het bedje) In berichtjes hieronder de foto's :
En deze 2 zijn vanuit rechts achter het bedje gemaakt. Het ingelijste is een 3d puzzel, die komt of links boven de commode te hangen of ik neem hem nee naar het opvang huis waar ik straks ook terecht ga...Daar heb ik ook een kamer vd kleine maar dat is door hun vooral ingericht... dit is in ouderlijk huis, zal hier nml nog regelmatig/vaak zat komen en dat de kleine dan moet slapen of wij blijven slapen... dus vandaar een kamertje... T is een echt kamertje zo gedaan, redden met de dingen die je hebt en krijgt en kan halen. Commode,bedje,stoel al in huis, verf had ik zo goedkoop mogelijk gehouden was nog geen 18 euro kwijt... en er komen nog wel 2 leuke matjes voor op de grond( ook het zeil/de vloer lag al id kamer)... Fotokwaliteit is nu ook minder dmv de mobielfoto.
hoi meiden! Wat een leuke kamertjes allemaal! Wij zijn vorige week eindelijk begonnen met het kamertje, afgelopen zaterdag is het behang er op gekomen, en kan nu helemaal niet meer wachten tot volgende week dinsdag alle meubeltjes komen! Dus hier alvast een voorproefje van het behang.... Roze behang! En het sweet dreams behang! zoo liefff...
Mooie kamertjes allemaal zeg! Wij hebben ook de meubeltjes 2e hands gekocht in loods/marktplaats en brocantenmarkten. Helaas een beetje een inschattingsfout gemaakt wat betreft de kast, deze past niet door het trappengat. Dus zodra het raam eruit is gehaald en we alle hebben geinstalleerd zal ik ook een foto plaatsen
Wij zijn echt bijna klaar, dan kan ik eindelijk showen Nu rustig aan bezig met de boel inrichten. En als alles hangt/staat/ligt, dan komen de foto's.
Nog niet helemaal klaar, maar het begint erop te lijken..!! Nu al super blij mee!! Hopen dat deze week de meubeltjes er in staan, en dan wassen maar!!
Hier een foto van de gisteren behangen kamer, hij moet verder nog afgemaakt worden. Vind zelf het behang wat tegenvallen, had het besteld via internet en had het lichter verwacht dan dat het is. Vind het stiekem een beetje oude mensen behangetje, maar je moet de kamer afzien denk ik. Bekijk bijlage 248685
@ little91: erg leuk behangetje!! @ oxbow: jammer dat je niet zo blij bent met het behang. Ik vind het persoonlijk niet te donker eigenlijk, patroontje is minder mijn smaak, maar hetgeen wat ik van de meubeltjes kan zien lijkt het behang wel in het geheel te passen.