Thanks, Joyce! Ik was er ook meteen verliefd op. Ze hebben ook wagenspanners en deurhangers enz. Maken alles precies zoals jij het wilt, dus je hebt iets unieks! Ik vind de andere kamers ook erg mooi!! Heerlijk dat iedereen zo veel moeite doet om het kamertje van zo'n kleintje zo prettig mogelijk te maken. Mogen we allemaal trots op zijn!
Ja ik zag het! Ja echt leuk he, ik zal vandaag ook eens een foto maken van het kamertje van ons mannetje, die is eindelijk helemaal klaar incl accessoires!
Het LadyT, die van ons hebben wij bij baby-dump gekocht. (eigenlijk gekregen ) Hij is van het merk TWF, serie Optima. We zijn er erg blij mee en vinden hem erg mooi.
Hoi, Bedankt voor alle complimentjes! Omdat ik het niet kan laten nog eentje van de muur en de commode. Wij hebben een oude commode die vroeger voor mijzelf is gebruikt. Hij was van dat hele donkere hout en we hebben hem wit geschilderd. Hij is er erg van opgeknapt. We zoeken nog leuke knopjes voor de laatjes. Al wel leuke porceleinen gezien. Het ledikant komt van Marktplaats en is van TWF, eigenlijk iets te glimmend voor bij de rest. Maar ja, wel mooi. De kast achter de deur is van IKEA. Hebben ze in allerlei combinaties en ook een paar kleurtjes. Handig is het bovenste vak is voor hangkleertjes. Het kamertje is niet supergroot maar zo kan het prima. Nu nog zo'n vakken kast voor boven de commode voor een paar leuke mandjes en lijstjes/spulletjes. En nog een hemeltje en...en..... Pfff bedenk me nog zoveel dat we moeten hebben. Wel leuk hoor al dat gerommel maar vind het ook fijn als zo alles lekker klaar ligt en af is. Groetjes, Evelyne
hoi meiden, wie heeft er zo'n leuke boom (behang of geverfd?) heb wat inspiratie nodig! pb kan ook. groetjes!
Bedankt voor complimenten! Ben ok blij mee, lampen enzo zelf gemaakt dus mag best ff showen! Sas ik heb zo'n boom. Ik heb zo'n besteld in mdf, naar eigen keuze en met hertje. Heb hem zelf geverft en op de blaadjes met stofjes beplakt. Erg leuk om te doen!
Margreet, wat leuk dat je jouw oude commode heb opgeknapt en gaat gebruiken. Hij ziet er heel leuk uit zeg!
Zal ik een paar behangbomen onder elkaar zetten ter inspiratie? Ze komen allemaal van google en zijn dus NIET van mij
Nogmaals, deze zijn NIET van mij. Maar ter inspiratie zoals gevraagd De laatste 2: Ik ga binnenkort ook beginnen aan mijn behangboom. Lijkt me zo leuk om te doen!!
@lovelybrunette dank je, had deze via google al eens gezien Ga jij er zelf een verven? ik zit te twijfelen of ik een hele boom zal doen of een deel van een boom..