Dank jullie voor de leuke reacties! Op de wand aan de rechterkant komt nog een canvas van m'n buikschildering en een van z'n geboortekaartje. Vult t ook weer een beetje op. Mooie verschillende kamertjes weer, echt leuk om dat te zien!
Meiden wat weer een leuke kamertjes!! Eindelijk kan ik ook foto's van ons kamertje plaatsen! Het is nog niet af, want zo moet de stang voor de klamboe nog gehaald worden, en een aankleedkussen! (beginners foutje??) Gelukkig heb ik nog 12 weken als het goed is.. Klein maar fijn...
Nog eentje van het ledikantje met roze muur... En de bijpassende lamp... zaterdag de kleertjes en lakentjes wassen, en de stang en aankleedkussen halen, en dan is het echt af!!
@daantje22 Ja dat klopt! Vind hem nu alleen wel eens stuk groter lijken dan die in de winkel was.. haha Maar ben er super blij mee!
Wij hebben hetzelfde priegelkamertje waar hij inkomt haha Maar donker oogt gewoon "groter" denk ik. De afmetingen zijn volgens mij hetzelfde als van andere kamers Maar hij is echt super gaaf! Vorige keer een witte kamer gehad maar dat wil ik noooooit meer haha
@daantje22 Ja en zo donker vind ik het nog niet... Wilde gewoon iets anders dan wit, en deze sprong er meteen uit!
Wij hebben dezelfde kamer, maar dan bordeaux, dus in het hout kleurig. We hebben wel de grote kamer gekozen als kinderkamer ( voor allebei de kids ) dus dan vallen de mega meubels minder op. De commode is zo hoog dat ik er nu met mn zwangere buik tegen aan sta tijdens verschonen van mn dochter. Hij bevalt ons wel heel goed!
Dat is grappig! Wist niet dat hij er in een andere kleur was! Hij heet dan idd TWF kamer Bordeaux ipv kamer Dover. Raar, want het enige verschil is idd de kleur
Ja ik herkende hem meteen maar dacht dat jullie de naam fout hadden, haha, was zo overtuigd dat het de bordeaux serie is... Maar dus zelfde kamer, andere kleur, andere naam!
Wat weer een leuke kamertjes! Als het goed is komt dinsdag hier het behang er eindelijk in, dan nog de vitrage en de wandplank ophangen en kan ik ook eindelijk foto's plaatsen!!
Ben blij dat ik niet de enige ben die zo laat is Wij gaan dit weekeind vloer leggen, als het goed is worden morgen gordijnen opgehangen. Dan is het alleen nog de meubels nog een laag verf geven $ 3e laag en het is nog niet helemaal wit.... het was blauw...) En dan kan ik ook wel wat foto's showen