Show je babykamer! -> Deel 2 !

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lydia1986, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Haha, mooi dat je vriend toch wel wat smaak heeft :p

Ik had ook het liefst alles al afgehad hoor, maar ja, soms komen er dingen tussendoor. Ach, het zijn echt nog maar de details dus dat moet met een weekje druk bezig zijn vast wel lukken.

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Heel erg mooi en rustig dragenberry!

3. Blays

Blays Niet meer actief

Ja hadden wij ook hoor dat er steeds wel wat tussendoor kwam.
    Accessoires en details zijn ook iets minder belangrijk, als het kamertje er maar staat ;)
    Je hebt nu in ieder geval lekker wat te doen in je verlof! :D

4. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Zeker! Al heb ik t ook nog heel druk met andere dingen hoor ;) Ik ben nu keihard bezig met mijn scriptie - die wil ik vandaag nog afhebben. En ik heb nog wat trouwreportages voor de boeg/te verwerken dus tja... werk zat hoor ;)

5. Blays

Blays Niet meer actief

Lekker druk dus! ;)
    Ik was net ontslagen rond de tijd dat ik veel shoots had om te doen, en de meubeltjes hadden we al redelijk vroeg, dus was verder meer aankleding dat nog gedaan moest worden. Dus daar dan aan de ene kant wel weer geluk mee gehad dat ik alles rustig kon afmaken!

6. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Mooie kamers zeg!
    Dragonberry, wat komt het goude toch mooi uit in jouw kamertje. Heel erg mooi. Ook je muurschilderij vind ik perfect.
    Inderdaad de meeste zijn gericht op het geslacht....

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Leuk!! @Joyce zijn dat meubeltjes van de Ikea of zie ik dat verkeerd? inderdaad erg leuk zo met dat blauw!

8. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Hier een voorproefje!!! Dit behang hebben de oma's er vanavond ingeplakt, helemaal blij mee!! Nu alles mooi neerzetten, dus vervolg komt nog ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. Blays

Blays Niet meer actief

@Babystew, ja zijn inderdaad Ikea meubeltjes! :D

@Augustus baby, wat mooi al die ene muur! Mooie kleur blauw ook.

10. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Mijn boom:D Zelf geverfd en best tevreden met het resultaat. Beestje en vogelhuisje zijn van de Karwei en heb ik gespoten met bruine lak. Er moeten nog wat haakjes aan om iets op te kunnen hangen maar kan geen leuke haakjes vinden...

Bijgevoegde bestanden:

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Mooi hoor!! Hou van die kleuren!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Augustus baby, Heel leuk dat behang zo. Ben benieuwd naar het eindresultaat straks.

13. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Dank jullie wel!! We weten niet wat het gaat worden, en vond dit wel mooi voor een meisje of jongen!! Het eindresultaat zal ik zeker plaatsen, al zal dat nog even duren, moet nog zoveel gebeuren :( Gelukkig alles op een lijstje staan, maar alsnog mega druk mee in mijn hoofd, kennen jullie dat??

14. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    @momfertje: Wat een prachtige boom! Leuk ook met die figuurtjes erin!
    Ziet er goed uit. :)

15. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Dank je wel:D

16. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    @Augustus baby: Mooi behang! En indd, voor beide errug leuk. Ja, ik herken het wel. Daarom heb ik ook alles op papier gezet zodat het allemaal overzichtelijker zou zijn.....

@momfertje: Jij heb heel die boom geschilderd. De meeste bomen zie je alleen dat de stam geschilderd is en de rest van behang/papier/stof is. Ik vind dit wel leuk ook! Die diertjes komen er echt heel mooi in uit. Wat voor soort haakje zoek je? Gewone sierhaakjes? Strakke haakjes? Thema haakjes?

17. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    @augustus baby: mooi behang :) en ik had ook een lijstje gemaakt. twee zelfs. 1 wat er nog gekocht moest worden en de ander wat er nog gedaan moest worden. dat gaf me al rust genoeg in m'n hoofd

18. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    misschien een tip?Wij hebben ook een boom en daarbij deurknoppen op internet besteld en die erin geboord..zo kun je er toch leuke dingetjes aan ophangen!Succes!

IMG_0102.jpg

IMG_0094.jpg

19. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk kan ik ook war showen. De plank op de comode moet nog worden opgehangen net als de boekenplankjes en iets boven t bedje.

Bijgevoegde bestanden:

20. danip

danip Niet meer actief

Oeh ik wilde ook zulke knopjes op het wandplankje zetten, maar omdat er een bout achter zit met een moer zou dat te veel van de muur komen. Maar ik zie dat het bij jou wel vlak is. Hoe heb je dat gedaan? Of zijn dit wat duurdere knopjes waarbij je de bout in de knop draait zeg maar?

Deel Deze Pagina