Wow Yara, wat is dat mooi geworden !!!! Wat een werk heb je eraan gehad!!! Sher, mooie lieve kamer!!!. Lachen hoor, die "roze" kledingkast. Eigenlijk ben ik niet zo van die kleur, maar ik heb ook heel veel roze kleertjes gekocht en vind ik roze ook helemaal geweldig
Tjonge wat een mooie kamertjes en alles past ook zo mooi bijelkaar. Ik zie wel dat de meeste het heel rustig hebben. Zou dit overtrekje te druk zijn voor een baby?
aaah van lief, love it! ik vind hem echt heel leuk. alleen het plaatje is van een peuter overtrek, de ledikant overtrek van deze ziet er heel anders uit tip: nu bij wehkamp is oa het lief! bedspul 15% korting, t/m morgen ook die hoeslakentjes van lief! zijn zooo mooi deze is ook leuk; lief! . ledikant dekbedovertrek? Bestel nu bij wehkamp.nl en die jij wil is nu ook korting en ziet er dan zo uit in ledikant formaat; lief! peuter dekbedovertrek? Bestel nu bij wehkamp.nl
hmm je hebt gelijk, die ziet er heel anders uit zo, maar nu weet ik niet zeker of dat misschien de achterkant is. Dat je m aan beide zijden kan gebruiken zeg maar. Maar is dit niet al te knal voor een baby?? Dank voor de tip van Wehkamp want we willen voor zoontje ook nog Stoer bestellen.
Sneeuw superschattig overtrekje!!! Ik hou van zulke vrolijke kleertjes. Ons toekomstige babykamertje gaat ook vrolijk worden!
nee, dat is helaas niet de achterkant. hij is maar aan 1 kant te gebruiken maar de actie van wehkamp geld nog t/m morgen. niet echt goed voor m'n portemonnee haha
Heb nog ff gegoogled en hij bestaat wel in dit ledikantformaat en nog goedkoper dan bij wehkamp.......ga dan toch maar voor vrolijk denk ik........hoop niet dat ik er een hyperactief kind van krijg, haha
babies houden juist van kleur, ze vinden dat zelf mooi en reageren er goed op, onze kinderkamers hadden we ook echt een knalkleur en altijd goed geslapen erin en ze waren gek op hun kamertje. Ik denk dat vooral bij babykamer meer de smaak van de ouders word gerekend als wat een baby werkelijk mooi zou vinden, en wat betreft prikkels, doe het licht uit en het is geen probleem meer Ik merk dat mijn kindjes echt veel beter reageren op felle kleuren al vanaf kleins af aan dan pastels e.d. Dus als jij lekker een kleurtje wilt gewoon lekker doen..
wow wat mooi zeg al die kleurtjes erin, en leuke afbeeldingen, wel opletten met voorkeurskant als ie daar naar blijft kijken (kan je evt wiegje anders neerzetten dan ie ook zijn (haar) andere kant gebruikt zeg maar, dat zie je vaak met een afbeelding op de muur dat ze gaan "staren" (want ja das mooi!!) maar je kan het dus ook in je voordeel gebruiken!
Op nog een paar dingetjes na, maar het begint er nu echt op te lijken! Het bedje moet nog even goed ik mekaar gezet worden.. De lamp & gordijnen moeten nog opgehangen worden.. Maar ik ben er nu al zo blij mee!
Onwijs leuk om aal die mooie kamertjes te zien! Ik kijk altijd mee, nu dan ons ini-mini kamertje dat eindelijk min of meer af is. Alleen nog een beetje opruimen