Ik ga over een paar weken ook beginnen. We zijn nu nog bezig met verven en de vloer leggen. Maar wat een geweldige kamertjes!
wat een mooie kamertjes weer, ik zag het houten hart voorbij komen, was idd bij leen bakker maar nergens meer te krijgen. ik wilde het zo graag dat ik ze heb gemaild en ze hebben me verteld dat hij in juni weer in de winkel komt, dus voor degene die interesse hebben, houd het foldertje van juni in de gaten ik ga hem zeker halen!
Wij hebben stickers geplakt! 52 sticker onderdelen, haha, dus een heel creatief gebeuren, maar leuk om te doen. Deze stickers waren erg goedkoop, 24 euro, dus daar kun je niets van zeggen. Gewoon op internet gevonden. Sher ziet er prachtig uit hoor. Ik wilde ook wel graag een boom, maar die konden we niet zo goed plaatsen. Ons kamertje is niet zo groot. Maar wie weet komt dat nog een keer als het i.pv een babykamer een kinderkamer wordt.
Je kunt de stickers kopen bij kidzsupplies.nl en klein-fijn.nl echt heel leuk om die sites even te bekijken, want ze hebben zoveel leuke stickers! Ik vond het moeilijk om te kiezen
Wow, Firefly mooi leuk en sfeervol  Lekker ruime commode daar past veel in  Leuke rose kleuren. Fijn idee dat het helemaal af is
Hebbe jullie trouwens ook een wasmandje op de babykamer staan? Ik heb er wel eentje gekocht, een gevlochten plastic mand met hengsels. Leek me wel handig om daar de vieze kleertjes enzo in te verzamelen ipv in de grote mensen wasmanden..