Nog niet helemaal klaar hoor, ff muurschilderingen spammen!!! De vlinder(barbabella) moet nog een keertje paars verder zijn ze af TROTS! Had trouwens schilderijtjes gemaakt en hier gedeeld maar was toch niet tevreden dus die zijn weer weg. T is een duokamertje trouwens, voor een jongen en een meisje. De bloemen boven de commode zijn klaar alleen de commode nog niet hoor, even voor het idee die foto. De kroontjes gaan eraf en er komen nog andere knoppen op..
Die mandjes zijn van cotton baby online te bestellen bij ikkeenikke voor 16,95 euro t/m 31 aug gratis verzendkosten.... Verder is het leuk om te horen dat verschillende mensen hetzelfde kamertje hebben . Wij hebben bewust gekozen voor een prikkel arme slaapkamer vandaar de rustige kleuren .....
Misschien is het al gevraagd, maar ik ben aan het rondneuzen en ik vind de boom zo leuk! Nu maken wij een groene kamer met grijs hout en ik zoek nog een leuk boom idee. Is er een sjabloon of heb je dit zo gekocht?
Ik ben jaloers op jullie allemaal!! Ik had hem ook maar omdat bij mij er heel veel lakscheurtjes in zaten hebben ze hem weer opgehaald en hij is nu niet meer leverbaar dus mocht ik een andere uit komen zoeken:x.. Dus helaas nieuw is hij niet meer te krijgen.. wij hebben nu lybra ook van twf bij babydump.. maar zonder die leuke raampjes.. maar wel dezelfde kleur.. OP deze foto's kun je hem een beetje zien...
Sabine ik vind wel dat jij hele mooie meubeltjes hebt! Maar ik snap dat als je je zinnen op wat anders hebt gezet het echt balen is. All, BEDANKT! Ben er ook echt blij mee Zo uit de losse hand, het is echt goed gelukt!
Sabine1706, bedankt voor de tip! Is ook een leuk kamertje!! En de commode heeft laden! Had de "Megane" niet en ik ben er bij zoonlief achter gekomen dat dat toch wel heel fijn is! En ik kan er echt niets aan doen, maar heb het idd graag nieuw. Ieder zijn ding toch!
@Sabine.. Idd balen als je je zinnen ergens anders op hebt gezet.. Al had ik stiekem toch ook wel heel graag een commode met laden gehad
Nou eerst dachten we inderdaad eigenlijk een nieuwe. Of ziet die van jouw er nog heel mooi uit? heb je een foto? Wel een flinke mand, moet even de maat opnemen wat past. Zijn vandaag de meubeltjes in het kamertje aan het zetten, dus even kijken wat kan qua ruimte. Hoe groot is die van jouw?
@KnuffieQ wat leuk zo'n plaat boven het bedje!! Mooi kamertje!! @Kwabbernoot wat een mooie muurschilderingen!! Wij zijn nu aan het passen en meten en schuiven. Jeetje wat vol zo'n kamertje met alles erin dan he. Wilde eigenlijk nog een stoel naast het bedje, denk dat het niet gaat passen..