wel een super mooie kleur voor de baby kamer trouwens, en die witte vloer!! super mooi......maar wel iedere dag stofzuigen en dweilen denk ik met een peuter straks hahahaha
Antares, ja dat klopt! Maar nu gaat de kat niet het ledikant in. En dat heb ik dus liever. Nu als m'n man gaat klussen zit/ligt zij daarop heel braaf te kijken. (we zijn erg verliefd op deze poes ). Als de beeb er is gaat de beeb's slaapkamertje uiteraard dicht .
hihi, ze is wel heel mooi hoor! Misschien is ze ze gepikeerd door de baby's komst dat ze zelf al niet meer in de kamer komt... Ik moet hier de deur ook dicht doen, de (jonge kitten) ligt graag bij ryan in de wieg.........als hij er niet in ligt zei dus ook niet...gek beestje....
@ Zonnestraal: mooie, rustige kamer, daar houd ik van. Vind een babykamer al snel te druk. En de liefde voor de kat begrijp ik wel, hier zouden ze het ook mogen .
Whaaaaa zonnestraaltje, ik vind het geweldig maar heel stiekem vind ik die kat op het aankleedkussen ook wel heel erg snoezig! Wat een plaatje!!!
Ow wij gaan van het weekend ook echt de babykamer afmaken! Eindelijk .... vandaag ga ik de zolder een opruimbeurt geven. ;-( Dan morgen de badkamer en dan kunnen we het weekend gebruiken voor de slaapkamers. Pffff ....
Ja tis zo'n schatje! Tis trouwens een poes, dus een rooie poes . Ze is schattig en zeeeeeer stout! Haar wil is wet en zij is de baas (denkt ze) .
Hihi lijkt onze kitten wel! Die wil ook constant in de babykamer (deur zit altijd dicht). Zodra ik de babykamer in ga, komt ze meteen aan sprinten. Waar ze ook is, soms zelfs vanaf buiten. Volgens mij denkt ze dat we die kamer speciaal voor haar ingericht hebben ofzo haha.
Ja dat doet ons katten-dametje dus ook....komt ze echt de kamer inspecteren, hahahahaha!! De kamer is daarom ook vooral dicht!!
Dank je mama van Jordy!! Onze poes is half main-coon en half uuuuhhh.....niks!! Een halve main coon dus!!