Bjanc, echt super gaaf gedaan!! Ik heb alleen maar positieve feedback,.. kan echt top voor zowel een jongen als een meisje!
Erg leuk Esmaralda!! Leuke kleuren. Dat bruin met die felle kleurtjes staat ook erg leuk @Steffy: Erg lief, mag ik vragen waar je die ophangkubussen vandaan hebt?
Bedankt ben er ook echt super blij mee! @Ukkie87: Bij Lilalabeltje komt de tak vandaan, net als de uiltjes en het hertje
Ik vind het altijd zo schattig... Ieder zijn eigen inrichting/smaak maar je ziet dat alle kamertjes met evenveel liefde zijn gemaakt voor het kleine wondertje dat op komst is!!!
@Bjanc: Had die van jou nog niet gezien, sorry! Maar echt super leuk geworden zeg! Mooie frisse kleurtjes en die tekeningen vind ik geweldig! Heb je die zo zelf getekend?
@bjanc; wat een gaaf kamertje. Heb je de afbeeldingen geschilderd of zijn het stickers? Esmeralda; leuk kamertje. Vooral dat behang! Vind ik leuk!
Ohh wat weer een super leuke kamertjes. Bij ons is hij een dezer dagen ook af en kan ik ook foto's plaatsen. Gister was ik bezig het ledikantje op te maken (ziet er zo gezellig uit) maar loop tegen het volgende probleem aan. Ik heb een standaard ledikant (60-120 geloof ik) en heb hier een deken bij gekocht van koeka voor deze maat. nu is de deken toch een stuk breder en langer dan het matrasje, proppen jullie dit gewoon tussen het matras en de zijkant van het bed? Daarnaast moet je in het begin toch heel laag opmaken, is een wiegdeken dan niet handiger om in het begin voor de ledikant te gebruiken? Anders is er echt zovel stof over wat niet allemaal onder het matrasje past.
Niet proppen met de deken maar strak eronder vouwen heb je nergens last van. straks als de kraamhulp er is doet zij hem waarschijnlijk dubbel vouwen en opdekken zoals het hoort. Sommige gebruiken de deken ook wel in de lengte
Ik heb de deken nu dubbelgevouwen, omdat het inderdaad zo laag moet worden opgemaakt. En een tijdje geleden bij een gesprek met de kraamzorg, zei ze dat er gebruik van dubbele dekens wordt gemaakt. Dus gelijk 2 vliegen in 1 klap. En anders goed er onder vouwen en glad strijken. Is wel een werkje, maar als je het eenmaal door hebt, krijg je er wel handigheid in. Hier is de babykamer bijna helemaal klaar. De foto's komen er zo snel mogelijk op!
print is geschilderd door een vriendin van mij die de kunst school gedaan heeft goed gelukt! Wat het opmaken betreft, ik heb de deken dubbel gedaan, en onder het matras gestoken..