Hoi allemaal Hier zijn de foto's van onze kinderkamer. Hij is bijna af. Ik ben alleen nog op zoek naar leuke gordijnen, een planfondlamp en straks komen er tegen de witte wand boven het badje 3 schilderijlijstje (1 met het geboortekaartje, 1 met een babyfoto en 1 met een schilderij die een vriendin voor mij gaat maken)
Mooi!!! En wat een geweldige boom met die aapjes! Echt heel leuk! [edit] Had ik de commode al laten zien die ik heb opgeknapt trouwens? Dat weet ik eigenlijk niet meer. Bij deze, mocht ik hem niet al eerder hebben geshowd, anders: sorry. Commode komt uit ca. 1850 .
Geweldig Rinnie! Ik hou daar zo van: ouwe mooie dingen opknappen en weer gebruiken. Heel mooi gedaan!
christa leukk ! rinnie leukk ! hier bijna klaar met de nieuwe kamer van mn mopski!, dan zal ik ook weer ff foto's plaatsen !
Wow, ik zat te kijken hoe het nou kon dat dat kamertje er zo rustig en steriel uit ziet. Maar dat komt door die witte vloer! Gaaf zeg wat een mooi effect dat heeft op het geheel!
Jaa ik kan ook komen showen ! Ons kamertje zo goed als af.. Alleen nog een muurschildering Ik ben er heel blij mee
Yeahh eindelijk een pooh kamertje, ik zou ook heel graag een pooh kamertje willen doen, dat heb ik altijd al gezegd, al ga ik nu heel erg twijfelen. Vind een Bobbi kamer van Monica Maas ook geweldig... Gelukkig heb ik nog tijd, aangezien het hier niet wilt vlotten.
Jaa leukkie he ! ik ben ook helemaal gek van winnie er komt nog een muurschildering op, ook van winnie the pooh
Ik ben ook helemaal gek op Winnie, heb gewoon zelf vanalles van Winnie. Had ook al grote knuffels gekocht enzo. En heb heel lang gezegd kinderkamer word in winnie the pooh thema. Wil het opzich nog heel graag, en misschien dat ik het nog steeds wel gewoon doe, echt gewoon cutest. Twijfel nog een kleinnnn beetje...eerst maar zwanger worden. (al 14 maanden bezig )
ik ben vandaag toevallig bij de kwantum geweest en daar hing stof wit met grijze sterren (of andersom) die je op maat kunt laten maken ik meen voor 7 euro pm
Mooi hoor! Lydia heeft jullie oudste een nieuw kamertje? Gaan jullie daarna zeker aan de slag voor broertje?
Jep jinte heeft een nieuwe kamer gekregen (die is 2,5 keer zo groot) en mini krijgt dan haar kamer ( aangepast natuurlijk )
Thnxxx voor de tip!!! Ben der al een keer geweest maar toen hadden ze niets... ga morgen direct kijken!!!