Ola! Een paar fotootjes van het kamertje van mijn jongste mannetje... Tis niks heel bijzonders, maar ik vind het een fijn kamertje...
En de muurschildering...Gemaakt n.a.v. het geboortekaartje dat ik gemaakt heb...Hier ben ik wel trots op
Wat een geweldig leuke kamertjes weer! Jufmariska, ik vind die van jou echt super. Rustig en toch lief en op een bepaalde manier ook zelfs wat stoer. Echt knap gedaan!
Mijn meisje is alweer 5 maandjes, maar was nog niet helemaal klaar met haar kamer hahahaha ze kwam 2 weken te vroeg. Maar tijdens mijn zwangerschapsverlof nog de laatste dingen toegevoegd. Zie hier het resultaat:
ooee das echt een meisje kamer! Niet mijn stijl maar wel mooi! Altijd leuk om hier op dit topic mee te spieken....! Echt leuk!
De boom heb ik van marktplaats en zelf rood geschilderd. De vogeltjes heb ik via een site laten haken.
Dit borduurwerkje hebben wij in het huis gevonden van "oude oma" nadat ze was overleden mij zus heeft het gemaakt en nu hangt het op onze zoon zijn kamertje. En de boekenplankjes, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
De commode en een totaal foto met stoel helaas niet in stijl maar wel handig voor de nachtvoedingen en voor dat eventjes hadden wij geen behoefte een rode stoel te kopen haha
De paddestoelen lamp wilden wij zo graag en geeft zo mooi licht. Het idee van een bos/sprookjes kamer kwam van onze oudste zoon die wilde efteling hahaha dit is een compromis maar wel erg mooi geworden al zeg ik het zelf.