hierbij ons kamertje. We hebben nog even die aap toegevoegd, anders was de muur zo kaal. Best trots op. Zelf nagetekend van internet, manlief heeft m uitgezaagd en ik heb m in de lak gezet en opgehangen. Erg leuk om zelf te maken! Dat witte vlak is omdat daar de naam staat. Naast de commode links hebben we nog wat ruimte achter de deur. Misschien dat we daar nog zelf een meetlat gaan maken of een langwerpig canvas doek ophangen met een foto zwart/wit. Maar dat doen we wel als de kleine er is.
SitaLita...leuk die aap in de hoek!!! Sowieso een mooi kamertje.. Rustige kleuren daar hou ik van...maar die aap is echt heel tof!
Mooi kamertje, wij gaan ook wat met rood doen en wilde toevallig ook zo'n kapstokboom, maar uiteindelijk gaat dat niet passen in de kamer. Dus komt een klein boompje. Misschien een tip waar je wat aan hebt, leg een rood of wit plaid over die stoel en een rood/wit kussen!
GEweldige kamer! wij zijn nu druk aan de gang en het word ook een rood met witte stippen kamer hier! Allemaal dankzij die GEweldige lamp! had die gezien en daar word het hele thema nu door bepaald! nog een paar weekjes dan hoop ik m ook te kunnen showen!
Leuke kamers weer meiden!! En die aap is echt cool!! Die roze meidenkamer ook echt geweldig! En de rood met witte kamer ook helemaal leuk Kamertje met donkere meubeltjes en lief ook erg leuke combi Zo veel verschil maar wel allemaal prachtig!
Ik ben nog opzoek naar witte lakmeubeltjes, maar kan het niet echt vinden. Wel op babypark gezien & van het merk bopita...Iemand nog enige ideeën waar ik witte lak meubels kan vinden?
Bedoel je hoog glans meubels? Manhattan van Bopita? Snow van Coming Kids is ook een hoogglans kamer Babypark heeft ook een hoogglans kamer van hun exclusief babypark collectie.
Bij babydump: babykamer Atlanta is ook wit hoogglans gelakt MDF Ledikant - Commode - Hanglegkast Atlanta Junior | Junior - Tiener | Baby-Dump
hier alvast een heel klein stukje van onze kamer. Nu nog aan de slag met de andere kant van de ruimte.
Ons kamertje is ook klaar! Kan er hele dagen zitten en gewoon kijken....zal straks de foto's plaatsen.
Wat een geweldig leuk kamertje, @Sitalita ...dat aapje maakt het helemaal af, stiekem om het hoekje gluren. Is het aapje van een thema of iets, vind het wit/grijze zoveel rust uitstralen, het zelfde als onze woonkamerinrichting...ook grijs/wit.
Thanks voor alle complimenten! Ben ook super blij met het aapje. haha! Eens kijken of die kleine van ons straks ook zo'n aapje is. liefwondertje, is net van een thema of zo.. heb zelf de kleuren bij elkaar uitgekozen. De grijze kleur is de kleur kiezel van Histor. Ik wilde inderdaad ook graag de basis lekker rustig houden. Misschien dat er nog meer jeansstof in komt.. evt een vloerkleed of zo, maar de basis is prima zo.