Show je babykamer! -> Deel 2 !

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lydia1986, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Zeker strakke lijnen ingiepingie! Mooi dat groen.

Danip mooie kleur blauw hebben jullie op de muren zeg. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

2. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ingiepingie, Mooi hoor!
    hoe heb je de lijnen zo strak gekregen?

3. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

@wennepen ik ben met mn waterpas langs de hele muur gegaan haha.. Dus echt lijntje voor lijntje eerst met een potlood.. En daarna langs dat lijntje met afplaktape.. Stond er zelf van te kijken hoe goed het me gelukt was.. Hahaha

4. Gaaf zeg! Heel wat anders dan je vaak ziet, leuk!!

5. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Thanks! Hopelijk wordt eind resultaat ook niet al te "standaard" Hou wel van een beetje anders dan anders..

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gave kleur Danip!! Wij hebben ook een muur lichtblauw gedaan en de rest wordt met roze aangekleed. Het is wel wat blauwer dan bij jou, maar vind het beide een gave kleur. Erg mooi!!

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Even een abbo altijd leuk! Heeft iemand hier nog de link van deel 1? Kan m niet vinden en hier staan nog niet zoveel foto's

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  9. danip

danip Niet meer actief

@:December: thanx! Iedereen dacht dat het heel erg druk zou worden met al dat blauw. Maar ik vind het ook juist zacht!

@Sas: Inderdaad! :D Lang op gewacht, en vaak met een heel ander gevoel die kamer staan bekijken (dacht dat ik dit niet zou gaan meemaken) maar het voelt heerlijk nu met al die spulletjes erin, kast vol met zwitsal, kleertjes en van alles.

@Babyengel: thanx! :D

@Ingiepingie: netjes gedaan! Dat doe ik je niet na met mijn engelengeduld :cool: Ziet er heel strak uit. Ben benieuwd hoe het straks helemaal ingericht er uit ziet.

@Stralend: dank je! Ik zal als het klaar is weer wat foto's spammen ;)

@Eevie: Ik kreeg een heleboel geschokte gezichten dat we blauw kozen voor een meisje. Maar ik vind het zo aangekleed met wat roze juist echt een meisjeskamer. Heb je ergens foto's van jullie kamer gepost? Ben wel benieuwd nu!

10. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Dit is een beetje de sfeer die ik wil op een muur, (dat groen niet mee gerekend is alleen even om de andere kleuren beter uit te laten komen van t geel naar t rood, tevens is dit dus met paint gedaan,als t geverfd op muur/behang is dan ziet t er al wel wat anders uit(wsl ook door kleurmengen enz) maar zo ongeveer komt t er uit te zien.

de rest vd kamer/het kamertje is neit zo groot, 2,70 lang en 2,40 breed ongeveer... en dat wordt wit, woensdag gaan ze behangen en kan ik ergens volgende week mijn muur schilderen. daarna is t wat makkelijker te zien hoe ik t daarna ga bekleden enz.

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ ingiepingie: heel apart en de lijnen zijn zeker erg strak geworden. Goed gedaan! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

12. Liem

Liem Niet meer actief

Hier alvast een beeld van ons kamertje. Moeten nog wel wat kleine dingen gedaan worden, lampje boven commode verplaatst, stoel in de hoek waar het wipstoeltje staat, leuke overgordijnen, vloerkleed enz. Maar het is zo alvast een beetje beeld ervan.

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Serieus, geschokte gezichten?! :( Bizar!! Ik vind het juist heel gaaf!! Ik heb nog geen foto's, omdat we nog niet klaar zijn, maar ik kan morgen wel ff n eerste foto maken. Zal dan ook de foto posten of pb-en, die voor mij als inspiratie dient! ;)
    Ik vind het echt n gave kleur bij jullie! Wij laten de kamer niet zien, omdat we geheim houden wat t is. :p

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wij hebben ook babyblauw op de muur voor een meisjeskamer, wel heel licht (achteraf te licht) had m nog blauwer gewild.
    Maar daarbij wel roze accenten.... De meidenkast is rose 

15. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    wallie gave kamer!!!

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ wallie: dat ziet er erg leuk uit meid!!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat een heerlijke kamertjes allemaal. Wat kun je dan toch van het eindresultaat genieten. Nu maar wachten tot die kleintjes gebruik mogen maken van het kamertje.
    Wij zijn nog druk aan het behangen/schilderen dus voorlopig gluur ik lekker mee.

18. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze babykamer is dan ook eindelijk bijna af! Werd ook tijd natuurlijk, moet zeggen dat ik nu ook echt opgelucht ben. Straks even naar de Ikea voor deze kast

ASPELUND Garderobekast met 3 deuren - IKEA

Dan kunnen daar ook alle spullen in. Vriend zet vandaag ook het bedje etc. in elkaar. En dan kan ik vandaag heerlijk inrichting. Moeten nog 2 plankjes aan de muur en de gordijnen moeten opgehangen worden. Maar het verven/electriciteit etc is dan nu EINDELIJK klaar!

Foto's volgen denk eind deze week :)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wallie, leuke meubeltjes zeg!! :D

Ik vind lichtblauw voor een meisje ook erg leuk. Zat zelf te denken aan lichtblauw met witte ruitjes behang te doen als het zover is. Want ik vind het dus ook voor beide geslachten goed kunnen. :D

20. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld

Deel Deze Pagina