Pleuni, wat een mooi sfeervol babykamertje! Echt super. Wij zijn vandaag eindelijk begonnen...morgen de tweede verflaag erop en dan kan het afstylen beginnen
Leuke kamers zie ik voorbij komen. Lees / kijk al een tijdje mee. Bij deze onze kamer. Of althans een gedeelte.
@Pleuni mag ik vragen waar je die lamp vandaan hebt? Hij is schitterend, net zoals de rest van de babykamer
Super mooi! en vooral dat lovebirds behang ( heb ook bijna de hele kamer in het lovebirds thema van LIEF )
Onze babykamer (nog niet helemaal af). Nog wat dingen aankleden en een plank boven de commode ophangen.
Heel schattig!! (pff, wou dat ik wat aan de babykamer kon doen.. maar zal nog een week of 3 minstens moeten wachten, dan kunnen mijn vader en man pas gaan behangen en laminaat leggen )
Wil nu ook wel ff showen. Ik mis wel nog de gordijnen, die zijn glanzend taupe, en een lamp (word houten kroonluchter met vrolijke kapjes). En links van het bedje, komt nog muurversiering op met vlinders, elfjes en naamletters! Is wit geschilderd, moet alleen nog pipbehang op sommige mdf figuren.
Dank je wel Wij zijn er ook erg blij mee. Het is tijdloos en niet perse voor een babykamer, dus het groeit straks fijn met haar mee.