Spannend rolinka ben benieuwd naar jullie kamertje!!! Leuk jullie kamertje!! K ben zelf nooit zo van open kastjes dat je er in kunt kijken... word k kriegelig van als er troep komt (dus dat gaat nog wat worden als onze kleine meid er eenmaal is!) Maar t staat erg mooi!! Ook je behangetje! Super gezellig!!!
dekentje is van prenatal en klamboe heb ik via internet -> Babywellness Klamboe Luxe Roze | Baby & Tiener& mocht je de klamboe ook via internet kopen zou ik hem alleen niet bij baby en tienerstore kopen ( ik heb veel negatieve ervaringen met hun). heel veel andere winkels hebben ze ook
Aaah leuke kamers weer... ik hou ervan!!! @mamazeyad.. waar heb jij je lamp vandaan.. vind m heel mooi
Mooie kamertjes hoor! @Mamazeyad, is dat behang van de Gamma of iets anders? Ik heb dat geloof ik ergens gezien en een staaltje van meegenomen, ik vind het alleen altijd moeilijk te zien als geheel, maar dit staat wel leuk zo!
sarahtj3; de lamp komt van kwantum. xenos heeft hem ook volgens mij jo79; behang is idd van de gamma. mijn man heeft hem alleen onderste boven opgeplakt maar ik vind het gelukkig wel leuk zo
Hihi, ik dacht al: er klopt iets niet helemaal, want wij hebben het behang in het wit :-D. Maar het valt niet heel erg op! Zus heeft het niet patroon behangen, dus niet laten verspringen en dat ziet er wel heel raar uit. Gelukkig voor je man dat je het niet erg vond. Door de hormonen had je ook kunnen zeggen: doe maar opnieuw
hij was alvast begonnen om mij te verrassen vond het erg lief, heb dus gewoon me mond maar gehouden (heeft me wel moeite gekost)
Wat een leuke kamertjes allemaal. Veel heel verschillende kamertjes maar allemaal met heel veel smaak....er zijn ook zoveel mogelijkhedn om het in te richten. Wij gaan voor natuurhouten meubels, rood en wit = Alpenstijl (Woon ook in Bayern dus past wel haha).
Haha, dat vermoeden had ik ook al, mannen...! Maar het staat inderdaad leuk, dus die houd ik zeker in gedachte voor ons nieuwe huis.
Ja, dat is ook leuk, ik heb ook voor mijn zoontje een rood, wit met houten kamertje, ik vind die kleuren allemaal mooi bij elkaar.